Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:22:31 följande:
    December? Eller januari kanske?

Jag är född 23. 
    Tack för komplimangen men nej, jag är inte född i decmber. Önskar mnga gånger att jag vore det så jag slapp temperamnetet som jag har.

Är väduren som min lillskit.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:26:50 följande:
    Ingen aning, vet inte hur det ser ut med lagar kring fildelning i andra länder...
    I princip alla länder i Asien ger blanka fan i det. Kanske vore något att tänka på?
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-30 12:27:22 följande:
    Men horoskop är bullshit ju...
    Ojojoj, du vill inte dra den diskussionen med mig NG. Fisken gjorde det en gång och han håll på att dra av sitt hår hårstrå för hårstrå.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-08-30 12:28:24 följande:
    Hahaha! Oxar är väl inte personlighets-störda heller???? (Inte tvillingar heller....)

Vädur!!!  
    Jag menade tvillingar.

Ja. Skyldig.
  • I Blackrose I

Där fick du mig att falla igen. Gråter

• I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 12:54:28 följande:
    OM det var mig du menade så förlåt, va inte mening {#emotions_dlg.flower}
    Ja men det behöver du inte be om ursäkt för. Jag har inte kunnat tänka på något annat under hela dan. Känner mig som en levande zombie. Har fått en hel del arbetsuppgifter jag måste hinna med innan jag ska hem men har absolut ingen motivation alls....
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 14:01:18 följande:
    Gahh jobbigt läge. Är så svårt att liksom få gjort nätt när man är helt off i huvudet. Hoppas du får fixat det så du kan känna dig nöjd med dagen och inte ha det hängande över dig iaf.
    Jo, det ska väl gå att hinna med det innan jag slutar. Hoppas jag.
    Jag ska svara på ditt inlägg senare ikväll när vi kom hemmer hem eller imorgon. Börjar jag svara nu så lär jag förstöra sminket igen som jag gjorde för nån timme sen. Din berättelse har verkligen berört mig enormt.
  • I Blackrose I
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 14:19:24 följande:
    Var rädd om sminket kvinna! Har man väl orkat få dit det så är det dumt att sabba Jag är impad varje gång jag ser sminkade människor, kan för mitt liv inte förstå hur det orkar. Jag suger på sånt där.

Svara du när du kan och har lust. Berörd är alltid bättre än oberörd tycker jag, för man vet att man lever då Hjärta
    Jag kan ju inte se ut som en vandrande död på jobbet. Jag är kritvit så jag måste ha färger i ansiktet annars lär jag skrämma bort kunderna härifrån. har sminkat mig två gånger idag. Efter ditt inlägg så var det att tvätta bort sminket och lägga på nytt....

Så sant så...
  • I Blackrose I

För övrigt så passar den där beskrivningen in på mig också. Väldigt bra.

• I Blackrose I

Häckis

Lyssna på
    Toni Braxton - Unbreak my heart

Svar på tråden Trash-tråden