• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-21 22:35:32 följande:
    haha tack en till....
    Denna bilden har faktiskt visats förut i tråden, men det var så otroligt länge sedan att ingen annan än jag minns det:

Känner du dig lite bättre nu, Aynrand?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 22:56:10 följande:
    Skitful Aynrand.
    Fulast av allt är hjulen där nere. En sådan stol blir aldrig snygg.
    Men kul att du kände igen den, du är en underbar snobb
    kontorsstolar har hjul ju
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • PrimitivMan

Haha det postas bild på lättklädda flickor och det urartar i inredningsdiskussioner. Och när det är inredningsdiskussioner så slutar det i analsexsexdiskussioner (el tja de flesta ämnen hamnar till slut där). Intressant fenomen .

För övrigt skulle jag behöva en bra, stabil, snygg och helst billig kontorsstol. Jag brukar kvadda kontorsstolar efter ett tag (och då har jag inte knullat sönder dem; el iaf inte majoriteten)

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-21 23:00:15 följande:
    Denna bilden har faktiskt visats förut i tråden, men det var så otroligt länge sedan att ingen annan än jag minns det:

Känner du dig lite bättre nu, Aynrand?

Ja jag gör det...det ser slampigt ut och be om att bli knullad därefter......
    Tack Birger
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-11-21 23:05:40 följande:
    Haha det postas bild på lättklädda flickor och det urartar i inredningsdiskussioner. Och när det är inredningsdiskussioner så slutar det i analsexsexdiskussioner (el tja de flesta ämnen hamnar till slut där). Intressant fenomen .

För övrigt skulle jag behöva en bra, stabil, snygg och helst billig kontorsstol. Jag brukar kvadda kontorsstolar efter ett tag (och då har jag inte knullat sönder dem; el iaf inte majoriteten)
    jag säger som Mia, vi är duktiga
  • GangsterKermit

Pillar sönder ett sår vid örat och det ser ut som att jag har slagit mig där... Jag skulle på datastolen!

We are free, where everything?s allowed and love comes first ♥
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 23:10:12 följande:
    Fast du ska veta PM, att många diskussioner med Aynrand slutar i analsex.
    Eh jag menar slutar i analsexdiskussioner.

Haha en liten freudian slip där .
    Is sex dirty? Only if it's done right