• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 22:42:49 följande:
    Såklart. Men gud vad ful!
    stolen är snygg...all annan inredning är ful
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 22:46:03 följande:
    Va?
    Vadå snygg?
    Den är skitful.
    Jag kan leva med spegeln.
    spegeln ser ut att komma från "hemlyx" i Örebro...
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand

en snygg bild på den
  • PrimitivMan
    Aynrand skrev 2012-11-21 22:40:50 följande:
    stolen är en välkänd och exklusive kontorsstol

det är meningen att hon skall sätta sig på knä på den och bli tagen bakifrån såklart...

Det är säkert en sittriktig stol och bra för ryggen under långa kontorspass. Men är den bra att knulla i är frågan. Den ser lite klen ut. Behöver ett rejälare ryggstöd. En snurrfunktiom på en stol kan dock ha sina användningsområden.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-21 22:52:36 följande:
    Stolen är SKITFUL!
    Du kan inte mena allvar? Menar du allvar?
    jag menar allvar. det är en känd klassiker inom modern design..fast den på bilden är en billig kopia kanske nedan ser du originaltet

• Nice Girl Wrong Place

Skitful Aynrand.
    Fulast av allt är hjulen där nere. En sådan stol blir aldrig snygg.
    Men kul att du kände igen den, du är en underbar snobb