• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 15:41:18 följande:
    Nädå, gäller kvinnor också, och Maria vet att jag gillar henne jävligt mycket.

Haha, jag vågade mig på ett skämt såhär på eftermiddagen  (Iofs utan någon tydlig ironiflagga hissad men ändå...) Klart självförtroende i rätt mängd och uttryckt på rätt sätt är sexigt oavsett kön.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 14:54:51 följande:
    En klädnypa för varje?
    det var mkt bra!
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-09-14 15:46:09 följande:
    Haha, jag vågade mig på ett skämt såhär på eftermiddagen  (Iofs utan någon tydlig ironiflagga hissad men ändå...) Klart självförtroende i rätt mängd och uttryckt på rätt sätt är sexigt oavsett kön.
    Såklart......Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 15:49:14 följande:

Du är snäll för att vara en psykotisk seriemördare Gravid!

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 15:49:30 följande:
    Eller psykopatisk, whatever.

Skillnad på att vara psykotiskt och på att vara pskykopatisk (är det ens ett ord? )...

Jag vet iofs inte vem jag helst skulle vilja stöta på en mörk kväll...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 15:49:14 följande:
    Du är snäll för att vara en psykotisk seriemördare Gravid!
    Nu älskar jag dig ännu mer.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 15:49:20 följande:
    Såklart......Solig

Men herregud så soligt å glatt det blev! Glada onsdagen eller? Solig
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 15:28:26 följande:
    Åh Anton, du är en sådan casanova.
    Jag önskar att jag kunde säga detsamma (att du är min favorit) men det är helt omöjligt att tävla mot Aynrand och jag uppmanar ingen man av kött och blod att göra det när det är jag som dömer kampen.

{#emotions_dlg.flower} 
    Guuud vad jag känner mig bekräftad......!
    tack underbara du!
    Kyss
Svar på tråden Trash-tråden