• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:38:02 följande:
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
    ungefär så haha
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:42:02 följande:
    Ungefär så, hade tänkt mig du och och. Fast det skall förstås vara vildsvin. Och inget annat.
    vildsvin låter gott
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:42:02 följande:
    Ungefär så, hade tänkt mig du och och. Fast det skall förstås vara vildsvin. Och inget annat.

Well som sagt, om Aynrand sitter bredvid dig är det mycket möjligt att jag inte riktigt ser dig.
    Kram på det!!! Gravid 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:38:02 följande:
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
    Enligt egen uppgift har Anton bra gräs. Om jag ser till att bli bjuden på det först behöver jag inte äta eftersom det mättar så. Dessutom blir jag en bättre bilförare, så jag kan skjutsa A och A till akuten efter att de har rykt ihop då de har olika åsikter om vad som borde räknas som finkultur eller nåt åt det hållet.

Allt detta har jag lärt mig genom att tillbringa mer än 180 dagar på FL.  
  • och

Fel av mig. Givetvis menade jag 190 dagar. På bara 180 dagar lär man sig ingenting.

• Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-14 17:49:52 följande:
    Enligt egen uppgift har Anton bra gräs. Om jag ser till att bli bjuden på det först behöver jag inte äta eftersom det mättar så. Dessutom blir jag en bättre bilförare, så jag kan skjutsa A och A till akuten efter att de har rykt ihop då de har olika åsikter om vad som borde räknas som finkultur eller nåt åt det hållet.

Allt detta har jag lärt mig genom att tillbringa mer än 180 dagar på FL.  
    Ja herregud...
    Men gräs är bra. Jag sitter gärna i en circle of trust och puffar på en joint med er. 

Fast jag tror att Anton är mer våldsbenägen än Aynrand.

FL slår Nationalencyklopedien!   
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:52:48 följande:

Bruden börjar skrämma mig...inte du. Men du vet vem.
    Jag blir nästan gråtfärdig, faktiskt. Det är så sorgligt.

Och tämligen komiskt. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:45:27 följande:
    Well som sagt, om Aynrand sitter bredvid dig är det mycket möjligt att jag inte riktigt ser dig.
    Kram på det!!! Gravid 
    Det får jag vackert tugga i mig, är övertygad om att och ser till att jag får den behandling jag så väl förtjänar.

Det gläder mig oerhört att du skickar med en vacker smiley till mig. 

Kram på dig med. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Trash-tråden