• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-09-14 16:06:28 följande:
    Notera the tagline under the brand name "vi vet att du vill"
    haha
    jag undrar hur mkt nå´n har tagit betalt för den...

Hahaha... Min hjärna tänker sig en helt annan bild och ett annat företagsnamn innan "vi vet att du vill..."

{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 15:59:16 följande:
    Såhär glad är jag faktiskt så gott som alltid. Personliga bortgånger eller tragedier är det enda som tillfälligt sätter ner min livsgnista. Jag är helt enkelt en jävligt glad skit.

Skönt det låter!!! Då vet jag vart jag ska vända mig när jag ser lite för många molnl på min himmel?
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:08:58 följande:
    Har A-kort, och kört lite grann båge, men det var inget jag fastnade för, kände mig så jädra oskyddad, och ändå håller jag på med en del extremsport som tex fallskärmshoppning utan att vara ett dugg orolig. 
    Men just sitta på en båge i kanske 180 knyck med träden svisandes förbi kändes lite osäkert.

Jag har alltid mycket "säkerhetstänk" i bakhuvudet - säkert pga vad jag lärt under tiden jag skydiver - tittar altid var nödutgångarna finns vid hotellvistelse, hur många dörrar fram till trappan, hur många stolsrader fram till nödutgången när jag flyger reguljärt, exakt hur alla nödutgångar öppnas osv osv, säkert därför motorcykel känns osäkert. Jag är inte paranoid, försöker bara vara förberedd på vad som komma kan.

(Jag vet. Fallskärmshoppning !!!!!!!!!!)

Men däremot finns det inte mycket som går upp mot ljudet från en Ducka. Den låter bara så jävla underbart. 
    Har däremot aldrig kört Ducka själv, men det skall vara ganska jobbig maskin på längre sträckor. Men ljudet från Duckan är musik för Gudar. 

M1A1 Abrams har ju gasturbin, det är väl ändå miljövänligt. Så försök inte med mig.......
    VAD är en ducka?
  • Driftwood
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:32:15 följande:
    VAD är en ducka?
    Kanske en Ducati *gissar*
  • Aynrand
    och skrev 2011-09-14 16:59:44 följande:
    Jättefin.

Begynnande ålderskris?  
    lite så, saknar lite kick ass feeling
    haha
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2011-09-14 17:34:47 följande:
    Kanske en Ducati *gissar*
    Så rätt så.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-14 17:15:00 följande:
    Du är rolig, Anton.

Ditt förslag är alltså att Aynrand skippar mc:n och köper en stridsvagn istället?

Kan han inte bara få komma och mysa lite i ditt skyddsrum när han känner sig deppig istället? Om det blir lite tråkigt att sitta i bunkern kan jag komma och underhålla er. Eller mest dig. Hjärta   
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-09-14 17:15:00 följande:
    Du är rolig, Anton.

1. Ditt förslag är alltså att Aynrand skippar mc:n och köper en stridsvagn istället?

Kan han inte bara få komma och mysa lite i ditt skyddsrum när han känner sig deppig istället?

2. Om det blir lite tråkigt att sitta i bunkern kan jag komma och underhålla er. Eller mest dig. Hjärta   
    1. Japp

2. Gud vilken underbar varelse du är , Anton blir alldeles varm av uppskattningen du visar honom. 

Länge leve och. Och se nu för fan till att få ditt nick utbytt. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:08:58 följande:
    Har A-kort, och kört lite grann båge, men det var inget jag fastnade för, kände mig så jädra oskyddad, och ändå håller jag på med en del extremsport som tex fallskärmshoppning utan att vara ett dugg orolig. 
    Men just sitta på en båge i kanske 180 knyck med träden svisandes förbi kändes lite osäkert.

Jag har alltid mycket "säkerhetstänk" i bakhuvudet - säkert pga vad jag lärt under tiden jag skydiver - tittar altid var nödutgångarna finns vid hotellvistelse, hur många dörrar fram till trappan, hur många stolsrader fram till nödutgången när jag flyger reguljärt, exakt hur alla nödutgångar öppnas osv osv, säkert därför motorcykel känns osäkert. Jag är inte paranoid, försöker bara vara förberedd på vad som komma kan.

(Jag vet. Fallskärmshoppning !!!!!!!!!!)

Men däremot finns det inte mycket som går upp mot ljudet från en Ducka. Den låter bara så jävla underbart. 
    Har däremot aldrig kört Ducka själv, men det skall vara ganska jobbig maskin på längre sträckor. Men ljudet från Duckan är musik för Gudar. 

M1A1 Abrams har ju gasturbin, det är väl ändå miljövänligt. Så försök inte med mig.......
    hmm jag förstår vad du menar....det roliga för mig är tvärtom vilket ibland gör mig orolig.... när man var yngre åkte mkt hoj (utan körkort....och notera att jag började köra bil vid 10 på en go-kart bana)
    vi åkte ner till Rivieran i ibland över 200 kmTim i t-tröja och jeans (hade hjälm så klart haha)
    och det var skit häftigt...jag skulle aldrig hoppa fallskärm och jag skulle aldrig sätta mig i en åkattraktion på en tivoli för jag skulle skita på mig....
    Idag har jag inte åkt mc på länge och det kanske inte vore så klokt att skffa mig en snabb historia på 2 hjul men tanken är eggande ju...
    skall kanske skaffa mig en stridsvagn eller en trimmad åsna i så fall vad tycker du?
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-14 17:38:02 följande:
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
    Ungefär så, hade tänkt mig du och och. Fast det skall förstås vara vildsvin. Och inget annat.
Svar på tråden Trash-tråden