• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-11-29 10:06:17 följande:
    Jag är deprimerad. För min skull.
    Att du inte berättar mer.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-11-29 10:06:42 följande:
    Att du inte berättar mer.
    Deprimerande.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    MrC skrev 2012-11-29 10:04:51 följande:
    Jaaa. Sorry.
    Nu kollade jag med en källa till. Det stämmer. Helt sjukt att just dessa två människor skulle träffa varandra.
    Jag är så lycklig. För deras skull självklart. Skrattande

På vilket sätt då sjukt? Är de så olika eller vad då? På ditt inlägg ovan lät det typ som att antaget kön inte stämde eller något liknande . Det kan onekligen leda till förvåning.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-11-29 10:06:56 följande:
    Deprimerande.....
    Synnerligen deprimerande....
  • MrC
    PrimitivMan skrev 2012-11-29 10:07:00 följande:

På vilket sätt då sjukt? Är de så olika eller vad då? På ditt inlägg ovan lät det typ som att antaget kön inte stämde eller något liknande . Det kan onekligen leda till förvåning.
    Det handlar mer om deras personligheter. Dom kommer inte alls att synka liksom.
    Jag försökte skicka PM till Anton, men det gick ju inte.
    Nähä, nu har jag bättre saker att fixa.
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • Anton Chigurh
    MrC skrev 2012-11-29 10:12:42 följande:
    Det handlar mer om deras personligheter. Dom kommer inte alls att synka liksom.

Jag försökte skicka PM till Anton, men det gick ju inte.

Nähä, nu har jag bättre saker att fixa.
    Nu så, ber om ursäkt, MrC.
  • Kakaa

Ohh, käärlek över internet, så naivt! <3 Drar fram romantikern i mig.

• Kakaa

Usch, dricka upp kaffet och sedan gör sig i ordning för att gå ned till byn.. jag har vantar och halsduk att införskaffa. 

Sedan om jag hittar en tjocktröja åt gubben så är det en bonus.. 

• lille Birger
    MrC skrev 2012-11-29 09:55:00 följande:
    Så här är det, jag vet att kvinnan hittat en ny dejt det är jag säker på. Mannen har jag hört rykten om på omvägar. Nu fick jag en hint här på FL och kollade upp på ett annat ställe ... och jomen visst fan stämmer det. Jag ska inte förstöra det roliga, jag önskar dem all lycka till i framtiden. Men jag VET att dom är inte det perfekta paret, det kommer de att upptäcka senare. OMG dom kommer att bli överraskade när dom upptäcker vem dom dejtar.
    Det här kommer att bli några riktigt roliga veckor framöver.
    Vad för typ av rumpa är det kvinnan besitter? Obestämd
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-29 10:30:49 följande:
    Vad för typ av rumpa är det kvinnan besitter? Obestämd
    Birger.. vad skulle du kalla min rumpa? ankstjärt? Det är vad jag kallar den. ^^