• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

Nu surar du av fel anledning igen Kakaa. Jag hade gillat dig där för att det gulliga/hårda hade gjort sig bra mot dig. Dessutom hade rummet behövt en söt tös.

• Kakaa
    Agridulce skrev 2012-11-29 17:55:43 följande:
    Nu surar du av fel anledning igen Kakaa. Jag hade gillat dig där för att det gulliga/hårda hade gjort sig bra mot dig. Dessutom hade rummet behövt en söt tös.
    Jag är hård/gullig.. en riktig mjukis.. en fulltatuerad mjukis.. men mera mjukis som cookie-monster än Hello kitty.  
  • Kakaa

Har två intatuerade Kittysar över vardera bröst, dom skall dock tatueras över. 

• Kakaa

Rosa passar inte mina färger heller.. däremot grönt.. fint.. mhm.. 

• Kakaa

Jag skall ha myskväll med mig själv idag.. stoppa i mig onyttig mat och vara äcklig.. jag behöver en sådan dag.. 

För att idag känner jag mig som "Forever alone" 

:<
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-29 18:18:42 följande:
    Jag skall ha myskväll med mig själv idag.. stoppa i mig onyttig mat och vara äcklig.. jag behöver en sådan dag.. 

För att idag känner jag mig som "Forever alone" 

:<
    Du ska göra egen pizza!!! Glad

Det är smaskigt. Tungan ute
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-29 18:21:38 följande:
    Du ska göra egen pizza!!! Glad

Det är smaskigt. Tungan ute
    Jajjemen, en flottig äckligt stor pizza.. och kolla på säsong 4 av Ghosthunters tillsammans med katterna. 
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-29 18:22:40 följande:
    Jajjemen, en flottig äckligt stor pizza.. och kolla på säsong 4 av Ghosthunters tillsammans med katterna. 
    Kan Nallen var med på ett hörn? Nalle
  • och
    Ermenegildo skrev 2012-11-29 17:03:24 följande:
    Ja, hur fan gick det till. Jag ville ju ha mer bråk.

Då kan ju kanske bara flika in att PM skrivit till mig och berättat att Anton är en sadistisk zoofil. Nice girl wrong face skrev och berättade att Kakaa ligger med allt som rör på sig. Så det verkar som alla här häver ur sig elakheter i privata meddelanden. Fegt tycker jag.  
    Liknar du mig vid en häst, PM? Eller en gris? 
    The hard way is the right way.
  • Kakaa
    lille Birger skrev 2012-11-29 18:23:38 följande:
    Kan Nallen var med på ett hörn? Nalle
    Ja då! Klart han får vara med, men han får inte stoppa i sig för mycket socker, då kan han inte somna sedan. :)