• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-29 22:36:25 följande:
    Haha, någon är lite lättpåverkad.

Jag blir väldigt lätt påverkad av tuttar. Först din fina tuttavatar och sen visar NG klyftan. Vem skickar jag ev sjukhusräkning till?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    Ermenegildo skrev 2012-11-29 22:38:47 följande:
    Det där kvalificerar sig som topp-tio över de äckligaste hemmamiddagar jag har sett. Herregud människa, sluta misshandla din kropp!
    Slappna av...
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-11-29 22:39:07 följande:
    På västfronten intet nytt..
    Lika snygga tuttar som vanligt

Hej!
    Hej lilla darling.

Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-29 22:40:33 följande:

Jag blir väldigt lätt påverkad av tuttar. Först din fina tuttavatar och sen visar NG klyftan. Vem skickar jag ev sjukhusräkning till?
    Yoyna loggade ju precis in. Hon kan vårda dig lite fint.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place

Hej!
    Hej sockertopp!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Ermenegildo skrev 2012-11-29 22:40:03 följande:
    Ha, de vill ut!!

Släpp tuttarna loss, det är vår (el egentligen inte rent kalendermässigt men vem bryr sig)
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-11-29 22:41:52 följande:

Släpp tuttarna loss, det är vår (el egentligen inte rent kalendermässigt men vem bryr sig)
    Ni är inte redo för det.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-29 22:37:59 följande:
    Jag är väldigt trött idag.
    Jag skulle kunna massera dig, Gumman,Hjärta det hade du gillat. Garanterat...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Hej!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-11-29 22:41:34 följande:
    Yoyna loggade ju precis in. Hon kan vårda dig lite fint.

Så bra. Hon är en duktig flicka.

Fast jag blev mest lite yrslig. Det går nog snabbt över om jag får lägga huvudet mellan några tuttar och få pannan baddad . Jag har inga baktankar givetvis.