• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Lille Birger har idag hjälpt sin farmor som har flyttat till ny lägenhet. Solig

• ulfsas
    och skrev 2012-12-12 22:58:20 följande:
    Åh, det var alltså listan jag skrev?

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år utan krascher Ulf. Skål   
    Tack. Jo, det är sant. Inga krascher so farSolig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • lille Birger

Nallen tog nyss en stor tugga av sin lussebulle, gestikulerade lite med sin ludna arm, och utbrast att detta är den bästa vintern hittills! Glad

• och
    lille Birger skrev 2012-12-15 19:36:52 följande:
    Lille Birger har idag hjälpt sin farmor som har flyttat till ny lägenhet. Solig
    Snäll du är.

Fick du bära kassarna med hennes underkläder? 
    The hard way is the right way.
  • lille Birger
    och skrev 2012-12-16 15:00:17 följande:
    Snäll du är.

Nej, de fick mamma ta hand om.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-16 15:00:17 följande:
    Snäll du är.

Jag är också snäll. Fast alla verkar inte inse detta faktum till fullo.......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-16 16:22:01 följande:
    Jag är också snäll. Fast alla verkar inte inse detta faktum till fullo.......Hjärta
    Livet är fullt av mysterier. Verkligen.

Puss!
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-16 16:33:32 följande:
    Livet är fullt av mysterier. Verkligen.

Puss!
    4u................................lips
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Nice Girl Wrong Place

Haha...

Jag sitter på vårdcentralen. Har tydligen öroninflammation och halsinfektion-någonting. Tog just ett sådant där mysigt halsprov när de ber att man sträcker ut tungan och sedan petar med en sticka i halsen.
    När hon var klar sa hon "men åååh vad duktig du var, det här har du gjort förrut, vad bra du gapade och öppnade upp!"

• PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 09:17:45 följande:
    Haha...

Jag sitter på vårdcentralen. Har tydligen öroninflammation och halsinfektion-någonting. Tog just ett sådant där mysigt halsprov när de ber att man sträcker ut tungan och sedan petar med en sticka i halsen.
    När hon var klar sa hon "men åååh vad duktig du var, det här har du gjort förrut, vad bra du gapade och öppnade upp!"

Vad svarade du? "Jag har tränat ofta fast med större stickor." 

Haha undrar om hon tänkte på vad hon sa. Men alla kanske inte associerar på det sättet. Eller ens tänker sig man kan göra "sånt".
    Is sex dirty? Only if it's done right