• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 22:42:52 följande:
    Märkte det också. Mitt svar på ditt inlägg försvann också. Det försvann efter bara några minuter el så tror jag.

Man brukar få info om det (nu brukar jag inte få inlägg borttagna eftersom jag är så snäll; men har någon gång citerat inlägg som blivit borttagna)
    Åh, det var alltså listan jag skrev?

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år utan krascher Ulf. Skål   
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 22:58:20 följande:

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år      utan      krascher Ulf. Skål   
    Det vet vi inget om !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-12-12 22:58:20 följande:

Kunde du fylla på den?

Grattis till tolv år utan krascher Ulf. Skål   
    Jag tyckte din lista kändes lite negativ och tyckte du borde ha en kram istället eller något. Nalle
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

För övrigt är stackars jag alldeles förkyld just nu och borde få lite kärlek och omtanke (dvs en avsugning)

• Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:10:10 följande:
    För övrigt är stackars jag alldeles förkyld just nu och borde få lite kärlek och omtanke (dvs en avsugning)
    .....en !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2012-12-12 23:10:52 följande:
    .....en !!!
    för idag iaf
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:13:40 följande:
    för idag iaf
    Med tanke på att det återstår ca 45 minuter av dagen, PM, så okej då....
  • lille Birger

Lille Birger har bytt profilbild(!), den här gången till en snygg tjej med blek rumpa och lår.

• och
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:05:15 följande:
    Jag tyckte din lista kändes lite negativ och tyckte du borde ha en kram istället eller något. Nalle
    Jag vill hellre ha tips på vad jag kan ha med på listan.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 23:24:16 följande:
    Jag vill hellre ha tips på vad jag kan ha med på listan.
    Skicka mig listan, Gumman,Hjärta jag vill se vad fan en lista kan innehålla för att bli raderad !!!