• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 09:35:11 följande:
    Haha jag svarade faktiskt att jag gjort detta många gånger.
    Vilket inte är en lögn hur man än tolkar.
    Du är en särdeles underbar kvinna, Maria, på alla vis å sätt......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 09:17:45 följande:
    Haha...

Jag sitter på vårdcentralen. Har tydligen öroninflammation och halsinfektion-någonting. Tog just ett sådant där mysigt halsprov när de ber att man sträcker ut tungan och sedan petar med en sticka i halsen.
    När hon var klar sa hon "men åååh vad duktig du var, det här har du gjort förrut, vad bra du gapade och öppnade upp!"

Haha, jag känner igen det där.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2012-12-18 10:01:49 följande:
    Du är en särdeles underbar kvinna, Maria, på alla vis å sätt......Hjärta
    Haha jag tyckte faktiskt mest att kommentaren var lite kul, att ens komma på att säga något sådant?
    Jag känner ingen som helst egentlig stolthet i att kunna ta en tops ner i svalget haha...
    Min hals är så svullen så att det knappt känns ändå

Hon måste varit en mycket oskyldig flicka för att inte tänkt på associationen. Mycket söt var hon också. Du skulle gillat henne Anton!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 15:29:47 följande:
    Hon måste varit en mycket oskyldig flicka för att inte tänkt på associationen. Mycket söt var hon också. Du skulle gillat henne Anton!
    Hade hon stor häck?
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 15:29:47 följande:
    Haha jag tyckte faktiskt mest att kommentaren var lite kul, att ens komma på att säga något sådant?
    Jag känner ingen som helst egentlig stolthet i att kunna ta en tops ner i svalget haha...
    Min hals är så svullen så att det knappt känns ändå

Hon måste varit en mycket oskyldig flicka för att inte tänkt på associationen.

Mycket söt var hon också.

Du skulle gillat henne Anton!
    Om jag känner efter riktigt jävla noga.....så tror jag har lite ont i halsen.

Du får skeppa iväg ett PM, min kära Maria, om vilken vårdinrättning du behagade begagna dig av. Jag behöver vård. Och det omgående. Om jag inte skall få men för resten av livet. Halsont är icke att leka med !!!

Tack på förhand. 

Din Anton
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-18 18:26:03 följande:
    Om jag känner efter riktigt jävla noga.....så tror jag har lite ont i halsen.

Du får skeppa iväg ett PM, min kära Maria, om vilken vårdinrättning du behagade begagna dig av. Jag behöver vård. Och det omgående. Om jag inte skall få men för resten av livet. Halsont är icke att leka med !!!

Tack på förhand. 

Din Anton. 
    Du är också jätteduktig på att gapa, älskling. Du behöver inte åka dit för att få höra det. 
  • lille Birger

Nallen fick en klisterlapp när vi var på vårdcentralen. Nalle Han blev jätteglad! Glad

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-18 18:50:14 följande:
    Du är också jätteduktig på att gapa, älskling. Du behöver inte åka dit för att få höra det. 
    Med tanke på Marias erfarenheter av sitt besök på nämnda vårdinrättning, så...jo, Älskling,Hjärta det behöver jag

Å du behöver svara på mitt jävla PM nån gång !!!!!!!!!!!!!!!!!! 
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-18 22:20:53 följande:
    Med tanke på Marias erfarenheter av sitt besök på nämnda vårdinrättning, så...jo, Älskling,Hjärta det behöver jag. 

Å du behöver svara på mitt jävla PM nån gång !!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Så det räcker inte med mig?

Vilket av dem ska jag svara på? Det utan kukbild eller det utan kukbild?