• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 21:51:56 följande:
    Det har man väl all rätt att vara ibland, speciellt om det är befogat .

Man behöver blåsa i väg lite ånga innan man tar sig an ett bekymmer på ett ner genomtänkt sätt.
    Lite så ja
    Skrika, gråta, kasta saker, that's the shit! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Och kvällens visdomsord;

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Elle Se Sent skrev 2012-12-12 21:58:32 följande:
    Och kvällens visdomsord;

Marilyn var en väldigt klok och underskattad kvinna.

Ett annat Marilyn citat (passar ju rätt bra ihop med det där med Drama queen):

“I'm selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I am out of control, and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 22:11:44 följande:

“I'm selfish, impatient, and a little insecure. I make mistakes, I am out of control, and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best.”
    Ja det där förtjänar nästan ett "Amen!"
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 22:11:44 följande:

Väldigt bra citat. Skål

Jag har fått ett inlägg borttaget. Det mystiska är att jag inte vet vilket av alla mina utmärkta inlägg under kvällen som har tagits bort? Får man inte alltid info om det? (Anton Hjärta borde rimligen kunna svara här.)

Fast jag antar att jag får nöja mig med att känna mig oerhört smickrad över att jag berör mina medmänniskor. Solig 
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2012-12-12 20:13:25 följande:
    Har idag firat med Prinsessbakelse och laxsushi (barnens favvo) att jag idag varit kapten i 12 år denna 121212

Agri: du fattade vinken :)
    Grattis!
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 22:33:27 följande:
    Väldigt bra citat. Skål

Jag har fått ett inlägg borttaget. Det mystiska är att jag inte vet vilket av alla mina utmärkta inlägg under kvällen som har tagits bort? Får man inte alltid info om det? (Anton Hjärta borde rimligen kunna svara här.)

Fast jag antar att jag får nöja mig med att känna mig oerhört smickrad över att jag berör mina medmänniskor. Solig 
    Jag kan inte minnas att jag någonsin fått inlägg bortplockade, Älskling,Hjärta men ifall det har inträffat och jag har förträngt detta, så har jag vanligtvis fått notis om detta. Fast inte varje gång. Såvitt jag inte minns.

Det räcker förövrigt med att du finns till för att du skall beröra......Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    och skrev 2012-12-12 22:33:27 följande:
    Väldigt bra citat. Skål

Märkte det också. Mitt svar på ditt inlägg försvann också. Det försvann efter bara några minuter el så tror jag.

Man brukar få info om det (nu brukar jag inte få inlägg borttagna eftersom jag är så snäll; men har någon gång citerat inlägg som blivit borttagna)
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    Har idag firat med Prinsessbakelse och laxsushi (barnens favvo) att jag idag varit kapten i 12 år denna 121212

Grattis! Har många kvinnor imponerats av ditt yrke under de här 12 åren?
  • Anton Chigurh

Grattis som fan, Ulf, jag blir lite grön här......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.