• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Nallen var alldeles exalterad igår. Han kunde knappt somna. Nalle

Han lugnade dock ned sig en aning efter att han fått lite varm lingondricka. Baby

• lille Birger
    kapten howdy skrev 2012-12-24 16:12:34 följande:
    Hej Birger. God :)
    Hej! Skål

Så det där är vad du associerar med julen? Obestämd  Stringtrosor och julklappar.

• kapten howdy
    lille Birger skrev 2012-12-24 16:43:24 följande:
    Hej! Skål

Så det där är vad du associerar med julen? Obestämd  Stringtrosor och julklappar.

Nej. inte direkt.  Aja.. God fortsättning på er :)

• I Rose I

GOD JUL på er alla. Hoppas ni har haft en härlig dag. Hjärta

Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2012-12-24 22:21:53 följande:
    GOD JUL på er alla. Hoppas ni har haft en härlig dag. Hjärta
    Bästa tänkbara, hoppas detsamma gäller dig,Hjärta kvinnan med bröst i världsklass...
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • SweeneyTodd

God Jul!Skål

Shadow and light are two sides of the same coin, one cannot exist without the other.
  • I Rose I
    Anton Chigurh skrev 2012-12-24 22:30:10 följande:
    Bästa tänkbara, hoppas detsamma gäller dig,Hjärta kvinnan med bröst i världsklass...

Tack Anton. Jag har haft det helt underbar hela dagen. Läs inlägget i MCs tråd.
    Tack för komplimangen. Din hårfria vältränade bak ska du också vara mycket stolt över.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • och
    I Rose I skrev 2012-12-24 22:48:20 följande:

Tack Anton. Jag har haft det helt underbar hela dagen. Läs inlägget i MCs tråd.
    Tack för komplimangen. Din hårfria vältränade bak ska du också vara mycket stolt över.
    Jag läste.

Bra jobbat!  
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-24 23:07:48 följande:
    Jag läste.

Bra jobbat!  
    Puss, Älskling,Hjärta å en Riktig jävla God Jul på dig....Tomte

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.