• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-12-25 16:30:58 följande:
    God fortsättning på julen på er.
    Är lite nere just nu så jag är lite frånvarande.
    Kram, Agri, du finns i mina tankar.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-25 15:13:00 följande:
    Jag kan alltså komma undan med ungefär 10 kr om jag satsar på att brygga kaffet själv och ta med i en termos, samt köper en Piggelin till dig??
    Nej.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-26 09:49:26 följande:
    Nej.

Nej. Jag måste förstås köpa din fåniga mjölk, så totalkostnaden blir snarare 25 kr. Plus resekostnader. Helt rätt.

Jag ska göra en kalkyl på detta. Fördelat på 4 sekunder blir det ganska hög timpeng tror jag. 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-26 14:01:59 följande:
    Nej. Jag måste förstås köpa din fåniga mjölk, så totalkostnaden blir snarare 25 kr. Plus resekostnader. Helt rätt.

Jag ska göra en kalkyl på detta. Fördelat på 4 sekunder blir det ganska hög timpeng tror jag. 
    Arlas Latte Art är finkultur....

Sen tror jag mig vara hyfsad säker på att du kan fördela kostnaden på 8 sekunder. 
  • Ojsan

Känns skönt att se att allt är som vanligt här efter flera månader Solig

• och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-26 22:56:35 följande:
    Arlas Latte Art är finkultur....

Sen tror jag mig vara hyfsad säker på att du kan fördela kostnaden på 8 sekunder. 
    Kanske till och med elva sekunder om du har skidställ istället för jeans att ta av först?
  • och
    Ojsan skrev 2012-12-27 21:59:18 följande:
    Känns skönt att se att allt är som vanligt här efter flera månader Solig
    Haha, det känns lite skönt att på ett så trevligt sätt kunna bidra till en stabil omvärld, faktiskt. Solig

Hoppas allt är bra med dig.  
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-27 22:04:41 följande:
    Kanske till och med elva sekunder om du har skidställ istället för jeans att ta av först?
    Camobyxor is the shit. Det vet du....

8 sekunder. Således. Minst
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-12-27 22:07:35 följande:
    Camobyxor is the shit. Det vet du....

8 sekunder. Således. Minst. 
    Oj.

Detta blir bara mer och mer oemotståndligt. 
  • Ojsan
    och skrev 2012-12-27 22:06:05 följande:
    Haha, det känns lite skönt att på ett så trevligt sätt kunna bidra till en stabil omvärld, faktiskt. Solig

Hoppas allt är bra med dig.  
    Tack det är bara fint, lite stressigt bara med en bebis som håller på att få tänder och har förstoppning på samma gång. Tur att pappan har ett gudomligt tålamod.

Hur är det med er?