• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • I Rose I
    Elle Se Sent skrev 2012-12-28 14:15:51 följande:
    Och du borde förresten starta en tråd Rose
    Jag tror att detta skulle kunna bli en bra diskussion om du ställer rätt frågor i TS.
    Få se om jag pallar med hormonstinna övergödda (ett mycket passande ord jag lägger till i min ordlista. ) sextörstiga  fel"penetrerade"  rabiata feminister. Det är som att frivilligt klä av sig naken och gå ut en lördagskväll i valfri område här i Stockholm. Från ingenstans så har man tusen och en som försöker tävla om vem som ska hinna först till första bästa hålen dem hittar.
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • Ermenegildo

Ibland får jag för mig att det vore härligt att se ett avsnitt av Mork och Mindy men något säger mig att jag krampaktigt håller mig kvar i en illusion av att det var bättre förr.

Förr visste jag inte hur jag skulle avsluta mina inlägg men nu
  • I Rose I
    och skrev 2012-12-29 20:29:23 följande:
    Du är så duktig.
    Tack. Om jag ska vara ärlig så är revbenen och skinkorna köpta men allt annat är hemmagjort. 

Hur mås det? Puss. Hjärta    
  • och
    I Rose I skrev 2012-12-29 20:30:59 följande:
    Tack. Om jag ska vara ärlig så är revbenen och skinkorna köpta men allt annat är hemmagjort. 

Hur mås det? Puss. Hjärta    
    Det jag minns bäst är chokladen ändå.

Det är bra med mig. Jag har lite tråkigt men det kunde ju varit värre.

Du då?   
    The hard way is the right way.
  • I Rose I
    och skrev 2012-12-29 20:40:55 följande:
    Det jag minns bäst är chokladen ändå.

Det är bra med mig. Jag har lite tråkigt men det kunde ju varit värre.

Du då?   
    Alladin asken är ju självklart köpt också men tårtan och allt annat är hemmagjorda.

Jag sitter här på FL och försöker förtränga bort mina bekymmer.  
  • straight arrow
    I Rose I skrev 2012-12-29 20:30:59 följande:
    Jag trodde det var brösten som var köpta och allt annat var hemmagjort? Jaså du menar julmaten. Silly me.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • och
    I Rose I skrev 2012-12-29 20:46:30 följande:
    Alladin asken är ju självklart köpt också men tårtan och allt annat är hemmagjorda.

Jag sitter här på FL och försöker förtränga bort mina bekymmer.  
    Jag hade kramat bort dom om du var här. Typ.

The hard way is the right way.
  • I Rose I
    straight arrow skrev 2012-12-29 20:50:35 följande:
    Jag trodde det var brösten som var köpta och allt annat var hemmagjort? Jaså du menar julmaten. Silly me.
    Där fick du till det.

Kyss