• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-01-10 19:17:02 följande:

Agri! Jag har sökt genom hela stan för att hitta något uppbyggligt åt dig att läsa. Här är den! SkålSolig

Haha...
    La petite mort - en fransk orgasm.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-10 22:12:16 följande:
    Haha...
    La petite mort - en fransk orgasm.

Spoiler Alert! Förvånad
    Du får ju inte berätta hur boken slutar Gråter 

Jag tycker han är lite lik spökplumpen  
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-01-10 22:35:41 följande:

Spoiler Alert! Förvånad
    Du får ju inte berätta hur boken slutar Gråter 

Jag tycker han är lite lik spökplumpen  
    Jag trodde det var en hon.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-01-10 22:40:40 följande:
    Jag trodde det var en hon.

Du menar att den där i burka är en hon. Ja, så måste det vara. Så tokigt av mig Drömmer
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place

Haha...
    Dagens kommentar, från en analsextråd;

"Både jag och min kille tycker analsex e gay."