• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    och skrev 2013-01-09 18:20:39 följande:
    Vill du dela paraply med mig?

Ja tack. Vi ska nog kunna ge varandra skydd mot regnet båda två. Katt
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    I Rose I skrev 2013-01-09 18:55:34 följande:
    Nu ska jag hem till K och supa. Jag har fått nog. Vill hem NU......Gråter

Vad har hänt?
    The hard way is the right way.
  • I Rose I
    och skrev 2013-01-09 19:20:58 följande:

Vad har hänt?
    Jag har ju kronisk huvudvärk och senaste dagarna håller den på att ta död på mig. Jag är van men när jag börjar se dimmigt så vill jag bara begå självmord.

Åkte aldrig till K utan han kom hit. Har druckit några glas men inte fan blev det bättre för det.   
    Den som uppvaktar rosen må känna till dess törne (Sa´di Persisk Poet)
  • lille Birger
    I Rose I skrev 2013-01-09 22:31:38 följande:
    Jag har ju kronisk huvudvärk och senaste dagarna håller den på att ta död på mig. Jag är van men när jag börjar se dimmigt så vill jag bara begå självmord.
    Usch vad jobbigt med huvudverk.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-09 22:53:04 följande:
    Ja, fy för helvete, finns ju bara en fördel med det. Med huvudvärk.....men men !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • I Rose I
    lille Birger skrev 2013-01-09 22:53:04 följande:

Jag är van. Det har jag haft sen 15års ålder men ibland när jag anstränger mig för mycket så blir det värre och då är det inte rolig. Grejen är att jag är envis, vill inte lägga mig ner och känna mig besegdran. gör jag det så blir det brar värre.
  • lille Birger

Lille birgers mamma berättade att man kan lägga två tennisbollar i en strumpa och ha som huvudkudde så hjälper det mot huvudverk. Glad

• I Rose I
    lille Birger skrev 2013-01-09 23:07:40 följande:
    Lille birgers mamma berättade att man kan lägga två tennisbollar i en strumpa och ha som huvudkudde så hjälper det mot huvudverk. Glad
    Det är inte huvudvärken eller att somna som är problem utan att få natten att bli morgon och därimellan överleva alla drömmar som inte vill lämna en ifred.
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-01-09 23:10:17 följande:
    Det är inte huvudvärken eller att somna som är problem utan att få natten att bli morgon och därimellan överleva alla drömmar som inte vill lämna en ifred.
    Här kommer en blöt puss och en redig kram, Rose, jag tycker synd om dig....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trust me

Agri! Jag har sökt genom hela stan för att hitta något uppbyggligt åt dig att läsa. Här är den! SkålSolig

Jag vill dig bara väl, lita på mig.