• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 18:51:32 följande:

Detsamma!
    Ta hand om dig nu som sagt. In the end everything is gonna be ok and if it's not ok it's not the end...

and if it´s still not ok it is the end and then you will be ok... Död
  • Yoyna

Tack Rose!

Jag är så sjukt blödig och lättrörd för tillfället. Nu har jag tårar i ögonen (igen) Gråter  

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-16 18:56:13 följande:

and if it´s still not ok it is the end and then you will be ok... Död

Haha fast jag tolkar det lite annorlunda
    Att det inte är slut, förän det är ok...för är det inte ok, är det inte slut (inte döden slut, utan...slut.)

Gillar de olika tolkningarna.   
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 19:03:08 följande:

Haha fast jag tolkar det lite annorlunda
    Att det inte är slut, förän det är ok...för är det inte ok, är det inte slut (inte döden slut, utan...slut.)

Gillar de olika tolkningarna.   
    Så om du inte är ok så är du inte en slut? Eller är du inte en slut om du inte är ok? Obestämd

Själv ser jag döden som ett avslut, oavsett när det kommer. För min egen del spelar mitt liv mig ingen roll men jag vet att de jag lever skulle vara ledsna om jag dog så jag föredrar ju att det sker senare.   
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-16 19:11:49 följande:
    Så om du inte är ok så är du inte en slut? Eller är du inte en slut om du inte är ok? Obestämd

Själv ser jag döden som ett avslut, oavsett när det kommer. För min egen del spelar mitt liv mig ingen roll men jag vet att de jag lever skulle vara ledsna om jag dog så jag föredrar ju att det sker senare.   
    Jag är alltid en slut med rätt person!

Hahaha ja...men jag ser inte slutet som döden! Slutet menar jag kan vara typ lidandet, eller whatever. 
  • Anton Chigurh
    What did the hurricane say to the coconut tree?

Hold on to your nuts, this is no ordinary blow job!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 19:35:15 följande:
    Hahaha....den var ganska rolig faktiskt
    Hörs sen, Darling.  
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och

God kväll! Solig

Intressant diskussion. Jag tycker rent spontant att tjejer är döjobbiga faktiskt. Eller mest i grupp, en och en går bra och det är inte så att jag inte har vänner, det har jag. Fast jag föredrar män.

Hej Anton. Hjärta 

• lille Birger
    och skrev 2011-09-16 20:00:18 följande:
    God kväll! Solig

Intressant diskussion. Jag tycker rent spontant att tjejer är döjobbiga faktiskt. Eller mest i grupp, en och en går bra och det är inte så att jag inte har vänner, det har jag. Fast jag föredrar män.

Hej Anton. Hjärta 
    Du har även en kille på presentationsbilden. Tomte
Svar på tråden Trash-tråden