• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:46:09 följande:
    Nu ska jag tortera mig själv hela kvällen genom att utsätta mig för umgänge med häxan. *Tar ett djupt andetag*

Ha en underbar kväll guys. {#emotions_dlg.flower}Nalle

Ge henne ett argt ögonkast och peka fuck you bakom hennes rygg från mig (det mer rimliga alternativet till korsfärstningen )
  • I Blackrose I

Yoyna skrev 2011-09-16 18:46:44 följande:
    Hjärta {#emotions_dlg.flower}SkålNalle  
      Så här ser jag ut just nu.

Det här får du av mig sötis.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:49:44 följande:
      Så här ser jag ut just nu.
    Åååååh vad söt du är isåfall!! Hjärta
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-16 18:47:50 följande:
    Jag pallar inte heller tjejer oftast, tyvärr. Jag önskar ibland att jag hade tjejkompisar sådär som normalt folk har, jag märker ju det när jag är på födelsedagsfester och bröllop och sånt att de flesta av mina kompisar har hela gäng som umgåtts tillsammans jättelänge. När jag har fest så kommer det förvisso en massa folk men ingen av dem känner varandra i princip och alla är HEEEELT olika Alla mina kompisar är "lösa" så att säga. Och de som är riktiga kompisar kan jag räkna på en hand.

Måste hålla med er i diskussionen om tjejkompisar, Har två som är barndomskompisar som jag vet att jag kan ringa till när som helst men ändå berättar jag långt ifrån allt för dem. Två som är relativt nya (5-10 år) som jag ser som väldigt nära. Ett antal som jag verkligen gillar men som jag inte har tid att träffa alls så ofta som jag skulle vilja.

Sen ett gäng här på FL som hängt med flera år och några nya som visat sig vara klippor... Hjärta

Så något samlat gäng är det verkligen inte tal om. Men så är jag inte en speciellt samlad människa heller      
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-16 18:46:08 följande:
    Hahaha, vet precis hur det är! Bara att stå vid spisen gör en mätt liksom! Men du får äta för plutten istället
    Väntar tills papi kommer hem istället så kan vi äta tillsammans. Om jag pallar, nu börjar jag bli hungrig igen haha
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:46:09 följande:
    Nu ska jag tortera mig själv hela kvällen genom att utsätta mig för umgänge med häxan. *Tar ett djupt andetag*

Ha en underbar kväll guys. {#emotions_dlg.flower}Nalle
    Hon hänger väl inte med till LA iaf?
  • Nice Girl Wrong Place

Håller med er i kompisdiskussionen också.

De flesta av mina nära vänner är nya. Jag känner som en avgrund mellan mig och de jag växte upp med, vi har valt så otroligt olika vägar i livet och även om det genom åren varit trevligt att träffas ibland, så känns det inte bra eller rätt. Jag önskar att jag hade en barndomsvän, det känns så charmigt och jag avundas de som har det haha...
    Men jag har bra vänner. Jag har alltid uppfattat mina barndomsvänner som missunsamma, avundsjuka och inga att räkna med när det blåser.
    Nu har jag vänner som kan glädjas med mig, ge mig råd när det krisar och sträcka ut en hand (och jag hoppas att det är en sådan vän jag själv är). Men vägen dit var lång, känner mig, liksom Rose, bekvämare kring män, rent generellt.
    Med det sagt har jag ett extremt komplicerat förhållande till män haha...och kvinnor.
    Till alla helt enkelt. Utom de underbara {#emotions_dlg.flower} .

Svar på tråden Trash-tråden