• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-02-02 20:27:18 följande:
    AntonHjärta kanske kan hjälpa dig, han verkar rätt pigg?
    Jag är väldigt pigg, Älskling,heartbeat.gifmen så äter jag mitt vitaminpiller. Varenda dag. Även söndagar.

Apotekets. For men only. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-02-02 22:59:59 följande:
    Jag är väldigt pigg, Älskling,heartbeat.gifmen så äter jag mitt vitaminpiller. Varenda dag. Även söndagar.

Apotekets. For men only. 
    Levereras det fortfarande per långtradare?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-02-02 23:04:25 följande:
    Levereras det fortfarande per långtradare?
    Ha....ha.....ha. 

Jävla slyna !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • lille Birger

Ååh, vilken dag detta har varit!

Nallen var så trött att han somnade bara några minuter efter att han lagt sig:

• Ojsan
    lille Birger skrev 2013-02-04 00:27:18 följande:

du är så söt med din Nalle! Nalle
  • Trust me
    lille Birger skrev 2013-02-04 00:27:18 följande:

Tre minuter före avspark!? Dålig time management
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Aynrand

Dagens sanning

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-02-04 09:05:36 följande:
    Dagens sanning

Haha...
    You've got a french accent and you rarely shut up. But it happens...  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-02-04 09:13:09 följande:
    Haha...
    You've got a french accent and you rarely shut up. But it happens...  
    jag måste ju hämta andan ibland.................
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz