• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-02-04 09:18:23 följande:
    jag måste ju hämta andan ibland.................
    Ja, eller avbrytas
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

Dags för rumpbild!!!

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-02-04 21:34:28 följande:
    Dags för rumpbild!!!
    Oh vad vackert!!
    gör mig kåt....
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-02-04 22:14:32 följande:
    Oh vad vackert!!
    gör mig kåt....
    Mycket vackert i ditt blickfång idag fina du

• Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-02-04 22:18:40 följande:
    Mycket vackert i ditt blickfång idag fina du

är det du? din rumpa menar jag...
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • ulfsas
    Elle Se Sent skrev 2013-02-04 21:34:28 följande:
    Dags för rumpbild!!!

Tycker att du skall använda lite fönsterputs så glaset blir lite mindre immigtOskyldig
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-02-04 22:27:35 följande:
    är det du? din rumpa menar jag...
    Haha nej men tack för komplimangen
  • Nice Girl Wrong Place
    ulfsas skrev 2013-02-04 22:30:25 följande:
    Tycker att du skall använda lite fönsterputs så glaset blir lite mindre immigtOskyldig
    Nu var det ju inte min rumpa, men eftersom den är så fiiiin och Aynrand (som känner min rumpa) frågade om den var min, så kan vi väl gå på att det är min rumpa...Solig
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-02-04 22:35:24 följande:
    Nu var det ju inte min rumpa, men eftersom den är så fiiiin och Aynrand (som känner min rumpa) frågade om den var min, så kan vi väl gå på att det är min rumpa...Solig
    låter mkt bra!
    Jag bär lite kåt plötsligt

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-02-05 11:34:40 följande:
    låter mkt bra!
    Jag bär lite kåt plötsligt

Jag vet vad du skulle kunna göra med den (min rumpa alltså)...
    Har så många förslag att jag skulle kunna skriva en bok om det.
    "Kul pyssel med Mias rumpa".