• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-02-04 21:34:28 följande:
    Dags för rumpbild!!!

Häftig rumpa. Cool
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-02-05 11:57:17 följande:
    Häftig rumpa. Cool
    eller hur!
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2013-02-05 11:41:17 följande:
    Jag vet vad du skulle kunna göra med den (min rumpa alltså)...
    Har så många förslag att jag skulle kunna skriva en bok om det.
    "Kul pyssel med Mias rumpa". 
    Jag tänker på en reklam för Hornbach (tyskt byggvaruhus)som jag ogillade...plötsligt får den en helt ny dimension..."Hornbach, det finns alltid nå´t att göra"

"Mias rumpa, det finns alltid nå´t att göra"

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-02-05 12:55:39 följande:
    De här kläderna är ju enormt fula:

fast arbetsstolen är ännu fulare
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2013-02-05 13:14:04 följande:
    ....väggarna skall vi inte snacka om !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Aynrand

Hård penetration känns som ett måste

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-02-05 13:38:56 följande:
    Hård penetration känns som ett måste
    Ja
    tack. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2013-02-05 13:14:04 följande:
    Hur tolkar du den här bilden:

?

• Aynrand
    lille Birger skrev 2013-02-05 13:56:13 följande:
    Hur tolkar du den här bilden?
    Att du klippt den del av bilden där hennes anus och mus syns därför att det inte skulle vara lämpligt i denna tråd.