• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 18:55:59 följande:
    Håller med er i kompisdiskussionen också.

De flesta av mina nära vänner är nya. Jag känner som en avgrund mellan mig och de jag växte upp med, vi har valt så otroligt olika vägar i livet och även om det genom åren varit trevligt att träffas ibland, så känns det inte bra eller rätt. Jag önskar att jag hade en barndomsvän, det känns så charmigt och jag avundas de som har det haha...
    Men jag har bra vänner. Jag har alltid uppfattat mina barndomsvänner som missunsamma, avundsjuka och inga att räkna med när det blåser.
    Nu har jag vänner som kan glädjas med mig, ge mig råd när det krisar och sträcka ut en hand (och jag hoppas att det är en sådan vän jag själv är). Men vägen dit var lång, känner mig, liksom Rose, bekvämare kring män, rent generellt.
    Med det sagt har jag ett extremt komplicerat förhållande till män haha...och kvinnor.
    Till alla helt enkelt. Utom de underbara {#emotions_dlg.flower} .
    Jag har fyra barndomskompisar, två av dem träffar jag kanske en gång om året max, En av dem 2-3 ggr per år och en av dem pratar jag med och träffar åtminstone några gånger i månaden. Sen har jag typ folk jag umgås med i intervaller, och så jobbarkompisar. Men bara tre nära vänner, den sistnämnda barndomskompisen, min mamma och min man
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-16 20:04:31 följande:
    Jag har fyra barndomskompisar, två av dem träffar jag kanske en gång om året max, En av dem 2-3 ggr per år och en av dem pratar jag med och träffar åtminstone några gånger i månaden. Sen har jag typ folk jag umgås med i intervaller, och så jobbarkompisar. Men bara tre nära vänner, den sistnämnda barndomskompisen, min mamma och min man
    Din mamma verkar vara en så cool kvinna! Det har jag sagt många gånger haha...
  • Yoyna

Nu sover barnen. Jag är rastlös men har tvingat mig att sätta mig i soffan med datorn framför och så ska jag kolla på RENT. Love!

• Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 19:16:34 följande:
    Jag är alltid en slut med rätt person!

Hahaha ja...men jag ser inte slutet som döden! Slutet menar jag kan vara typ lidandet, eller whatever. 
    Jag förstod nog det tror jag På både delarna!
  • Yoyna
    och skrev 2011-09-16 20:00:18 följande:
    God kväll! Solig

Intressant diskussion. Jag tycker rent spontant att tjejer är döjobbiga faktiskt. Eller mest i grupp, en och en går bra och det är inte så att jag inte har vänner, det har jag. Fast jag föredrar män.

Hej Anton. Hjärta 

Hej och!

Du missade när vi ordnade tjejdate. Då hade vi ju kunnat utforska hur vi alla funkar med tjejer i grupp!   
  • Yoyna
    Anton Chigurh skrev 2011-09-16 19:33:30 följande:
    What did the hurricane say to the coconut tree?

Hold on to your nuts, this is no ordinary blow job!

Den ska jag spara!
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 20:11:54 följande:
    Din mamma verkar vara en så cool kvinna! Det har jag sagt många gånger haha...
    Hon är ascool

Men jag har ärvt min antisociala sida från henne haha min pappa är motsatsen, han har grav adhd och ska vara polare med alla och pratar med alla och har ingen som helst impulskontroll. Jag har ärvt lite av honom också vilket kan ge ett lite schizofrent intryck
  • Yoyna
    MrsAssault skrev 2011-09-16 20:20:59 följande:
    Hon är ascool

Men jag har ärvt min antisociala sida från henne haha min pappa är motsatsen, han har grav adhd och ska vara polare med alla och pratar med alla och har ingen som helst impulskontroll. Jag har ärvt lite av honom också vilket kan ge ett lite schizofrent intryck
    Visst är det väl härligt med föräldrar? Jag diggar Freud och skyller allt på mina! Hahaha!

(fast nu skämtade jag verkligen bara. Jag skylle inget på mina föräldrar och lägger allt på mig själv istället vilket kanske oxå är fel.) 
  • och
    Yoyna skrev 2011-09-16 20:15:08 följande:

Hej och!

Du missade när vi ordnade tjejdate. Då hade vi ju kunnat utforska hur vi alla funkar med tjejer i grupp!   
    F-n också.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-16 20:29:13 följande:
    F-n också.
    i får fixa en på riktigt, det vore grymt!! Så kan vi bara låta allt spåra ur till värsta orgien i mat, nagellack, kukar och rumpor. Som tråden fast irl!
Svar på tråden Trash-tråden