• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-24 18:54:30 följande:

Visst är det kul att ha barnslig humor ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Är dte någon mer än jag som avskyr program som "Let's dance" ? Överhuvudtaget tycker jag illa om sk underhållsprogram där kändisar skall tävla. Eller för den delen vanligt folk med. Hmm vad återstår det att se på? Sport är jag inte intresserad av och nyheter tycker jag det räcker att se max en gång om dagen. Diverse freakshows typ "Lyxfällan", "Hollywoodfruar" etc.

Tror jag skiter i TV och knullar istället.

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Trust me

Nu regnar det men tidigare idag har jag varit ute och gått minst en mil i strålande sol.
    Igår var det varmt i solen på eftermiddagen så min kompis drog med mig ute på förstukvisten.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    Trust me skrev 2013-04-27 15:41:05 följande:
    Nu regnar det men tidigare idag har jag varit ute och gått minst en mil i strålande sol.
    Igår var det varmt i solen på eftermiddagen så min kompis drog med mig ute på förstukvisten.
    Wow. Liter Birger och lite Anton i samma inlägg. 

Om du gör ett tillägg och säger att du ska bli lesbisk också så får du med mig också? 
    The hard way is the right way.
  • Trust me
    och skrev 2013-04-27 15:48:04 följande:
    Wow. Liter Birger och lite Anton i samma inlägg. 

Om du gör ett tillägg och säger att du ska bli lesbisk också så får du med mig också? 
    Det går nog inte så bra men jag kan lägga till ett random forum-bi.

Hej Snyggo Kyss Jag har ett vinglas bredvid min säng som saknar dig
    (välj gif)
    1.

2.

3.

4.

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-04-26 21:28:02 följande:
    Är dte någon mer än jag som avskyr program som "Let's dance" ? Överhuvudtaget tycker jag illa om sk underhållsprogram där kändisar skall tävla. Eller för den delen vanligt folk med. Hmm vad återstår det att se på? Sport är jag inte intresserad av och nyheter tycker jag det räcker att se max en gång om dagen. Diverse freakshows typ "Lyxfällan", "Hollywoodfruar" etc.

Tror jag skiter i TV och knullar istället.
    Haha jag avskyr sådana program!
    Har noterat att det är en social set back.
    När samtalet i en del kretsar handlar om "Let's dance" eller annat valfritt program där ibland avdankade kändisar testar lyckan, så är jag helt lost och så skamlöst ointresserad. Jag trodde länge att det kanske var något fel på mig. Igår såg jag ett program om stridsvagnar. Typ en som hette något med "cat" och hade en flygplansmotor. Man styrde den genom att bromsa . Gulligt.

Jag kan lätt sitta och se en dokumentär om typ Kirgizistan en lördagskväll. Och detta säger jag inte för att verka gulligt kulturell eller "medveten", utan det är sant och har snarare varit ett socialt handikapp. Jag är ganska tråkig på det viset. Och en otrolig nörd. För att väga upp det hela brukar jag ackompanjera mina dokumentärer med t ex nagelmålning, eller en buttplug i rumpan.

Å andra sidan kan jag även njuta av riktig komedi som "Keeping up appearances" eller "Seinfeld". Larry David är för övrigt helt sjukt kul i "Curb your enthusiasm".

Knulla är bättre. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • och

Är det här någon slags nörd-tråd då, eller? Jag tittar aldrig på tv själv ens. 

Kan också meddela att jag har ändrat mig och inte längre tänker bli lesbisk. Jag har fått nya insikter under dagen.

• Yoyna

Va??? Vad säger du och? Har jag visat för lite av mig själv på sista tiden eller? Du ska visst bli lesbisk. Mycket lättare så.

• och
    Yoyna skrev 2013-04-27 21:16:38 följande:
    Va??? Vad säger du och? Har jag visat för lite av mig själv på sista tiden eller? Du ska visst bli lesbisk. Mycket lättare så.
    Haha, okej då.

Hjälper du mig att sätta upp det nya badrumsskåpet då? Man behöver borra i väggen och det är väldigt tungt med. 
  • Yoyna
    och skrev 2013-04-27 21:33:06 följande:
    Haha, okej då.

Hjälper du mig att sätta upp det nya badrumsskåpet då? Man behöver borra i väggen och det är väldigt tungt med. 

Klar jag gör! Vad är det för vägg? Behöver jag slagborren? Kan du klia mig på ryggen sen?