• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-04-16 19:55:35 följande:
    Jag är väldigt avundsjuk. Ingen verkar vilja utforska mig, och jag har inte heller någon så stor rumpa.
    Utforskas. Hur då ? Anal probing ?
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Trust me
    och skrev 2013-04-16 21:54:44 följande:
    Jag vill inte veta vad du har tänkt göra med den här, eller hur du gjorde kopplingen. Men tack, tror jag.
    Jag tänkte på en massa kul saker men jag leker inte med mat. Tofu är däremot inte roligt på något sätt.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    Trust me skrev 2013-04-16 22:33:22 följande:
    Jag tänkte på en massa kul saker men jag leker inte med mat. Tofu är däremot inte roligt på något sätt.
    Alltså är jag inte rolig att leka med alls? Okej. Tack igen. Det förklara ju massor.
    The hard way is the right way.
  • Trust me
    och skrev 2013-04-16 22:36:03 följande:
    Alltså är jag inte rolig att leka med alls? Okej. Tack igen. Det förklara ju massor.
    Jag leker inte med mat och jag har inte tänkt äta dig. Det här blir så förvirrat..
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-16 22:16:09 följande:
    Utforskas. Hur då ? Anal probing ?
    Det är knappast någon som vill för jag är ju tråkig.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-16 22:40:17 följande:
    Nej, Älskling, du är allt annat än tråkig.....Hjärta
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-04-16 22:40:17 följande:
    Haha ja att bli jämfört med tofu känns inte så spännande. Fick inte alls ihop det där. Naturell dessutom, hade väl varit sin sak om det iaf hade varit spicy.

• lille Birger
    och skrev 2013-04-16 19:55:35 följande:
    Jag är väldigt avundsjuk. Ingen verkar vilja utforska mig, och jag har inte heller någon så stor rumpa.
    Nallen bryr sig inte ett dugg om hur stor rumpa man har.  Han är så liten att han knappt vet vad en rumpa är.
  • PrimitivMan
    lille Birger skrev 2013-04-16 23:13:50 följande:
    Nallen bryr sig inte ett dugg om hur stor rumpa man har.  Han är så liten att han knappt vet vad en rumpa är.
    Jag tycker Och borde lägga ut en bild på sin rumpa. Tänk på nallen som knappt vet vad en rumpa är!!
  • och
    PrimitivMan skrev 2013-04-16 23:18:14 följande:
    Jag tycker Och borde lägga ut en bild på sin rumpa. Tänk på nallen som knappt vet vad en rumpa är!!
    Detta sagt av någon som fortfarande är skyldig mig en bild?