• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Elle Se Sent skrev 2013-04-18 19:41:56 följande:
    Fast jag ser verkligen ingenting fel alls i den bilden TM.
    Förutom en otacksam brud.
    Visst ser det mysigt ut. I lagom doser.

Har du aldrig reflekterat över de män som verkar erbjuda sig att vara till lags på alla vis?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-18 20:29:39 följande:

Har du aldrig reflekterat över de män som verkar erbjuda sig att vara till lags på alla vis?

Jo såklart. Ingen vill ha en partner utan ett eget jag, som aldrig säger ifrån eller låter sig hunsas. 
    Tyckte bara inte att bilden illustrerade det väl  
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-04-18 20:29:39 följande:

Jag tror för övrigt att dessa män är sällsynta och att det helt enkelt handlar om en desperat önskan och förhoppning att få något tillbaks.
    "Om jag bara är snäll, är hon snäll tillbaks".

Nice girl syndrome hos kvinnor... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place

NG är tillbaks!!!

Känner att den senaste tiden har gett mig det perspektiv jag behövde vara för att låta det jag en gång varit förbli en liten del av mig  

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-18 21:22:18 följande:
    NG är tillbaks!!!

Känner att den senaste tiden har gett mig det perspektiv jag behövde vara för att låta det jag en gång varit förbli en liten del av mig  
    Vi firar med en bild på en tjej med vita naglar!

• Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2013-04-18 22:34:02 följande:
    Vi firar med en bild på en tjej med vita naglar!

Tack Birger.

Nu ska jag gå och lägga mig och sniffa på Aynrands t-shirt.
    Min "nalle"  
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-04-18 21:22:18 följande:
    NG är tillbaks!!!

Äntligen! Jag har saknat henne.
    The hard way is the right way.