• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • lille Birger

Det enda nallen söker hos en tjej är att hon ska vilja spela memory med honom och att hon ska kunna baka.

• Trust me
    lille Birger skrev 2013-04-17 13:00:38 följande:
    Det enda nallen söker hos en tjej är att hon ska vilja spela memory med honom och att hon ska kunna baka.
    Min dotter är grymt bra på memory, uno, kalaha och diverse kortspel. Dessutom gör hon riktigt god kladdkaka tycker tom jag som inte är så förtjust i choklad.

Varning! Hon vinner alltid och kan inte spela snällt.

Hur många kameler bjuder nallen?  
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-04-17 13:30:58 följande:
    Min dotter är grymt bra på memory, uno, kalaha och diverse kortspel. Dessutom gör hon riktigt god kladdkaka tycker tom jag som inte är så förtjust i choklad.

Varning! Hon vinner alltid och kan inte spela snällt.

Hur många kameler bjuder nallen?  
    Nallen har inga kameler, han har bara kottar och pinnar som han hittar i skogen när vi är ute.
  • och
    lille Birger skrev 2013-04-17 18:31:54 följande:
    Nallen har inga kameler, han har bara kottar och pinnar som han hittar i skogen när vi är ute.
     Han kan väl göra en kamel av kottarna?
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-17 11:40:52 följande:
    Detta sagt av någon som fortfarande är skyldig mig en bild?

Detta sagt av någon som fortfarande är skyldig mig en bild ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-04-17 23:21:46 följande:
    Detta sagt av någon som fortfarande är skyldig mig en bild ???
    Då jämnar det kanske ut sig?

The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-04-18 09:07:08 följande:
    Då jämnar det kanske ut sig?

Inte för din del !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Trust me

Jag tänkte motivera bilden med en appell att hjälpa en vän i kampen mot bröstcancern.

Den är ju bra som den är

• Trust me

Jag har länge förundrats av alla altruistiska män som inget hellre vill än göra allt för kvinnan/kvinnor/vilken av dom som helst. Vad handlar det om liksom och är det verkligen så kul?