Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-01-04 23:32:23 följande:
    Du menar att om man bara sitter hemma och runkar till bilder på stridsvagnar så blir liksom inget analsex alls? Även om det hade kunnat vara hur jäkla bra som helst?
    Nu pratar du sådär snuskigt igen....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-04 23:46:35 följande:
    Okej, bara för att du är du då:

stridsvagn, stridsvagn, stridsvagn

Blir du hård?    
    Det hjälper, det hjälper. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-04 23:51:49 följande:
    Varsågod Solig:
    MIG-29 :an är en förbannat grann kärra, fast du får leta upp lite gamla hederliga F-15 också. Om jag får be.

Och skall du va riktigt snäll postar du en Stratofortress till gamle Anton. Den är väl inte så snygg egentligen, bara så grym. På ett vackert sätt. 

Sen är jag nog fan hård i 8-9 timmar. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 00:05:29 följande:
    Du skulle kunna lägga handen på och känna efter lite? Och föreställa dig hur det skulle kännas att vara långt inne i mig?
    Ouch. Nu händer det grejer på allvar........
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-04 19:38:56 följande:
    Ha, mest kåt om jag ska vara ärlig.

Men tack,

jag kommer gärna.  
    Jag vet, Anneli, jag vet.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-05 00:10:32 följande:
    Äsch, det var visst en väldigt stor bild. Men planet är ju med iaf.
    Ibland får man nöja sig med det lilla...

Skall upp å jobbe imörra, så jag får gå och runka nu, Anneli, och tackar för all hjälp på vägen.

Vi hörs, min vackra, heta, underbara Anneli

Puss å jättekram från din //Anton.  
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-01-05 14:39:39 följande:
    eller naken med bandidos jacka framför några hells angels eller vice versa......

funkar också
    Det kriget går väl ändå på sparlåga för tillfället, tycker förslaget med Stars and Stripes in Bagdad borde funka bättre.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 19:05:28 följande:
    Ja varför sluta vid livrem?

Det finns ju massor av intressanta ljud... 
    Verkligen. Om du bara visste vilka ljud Anneli vräker ur sig när hon får sig en redig omgång av Anton.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-05 19:15:33 följande:
    Berätta Anton!
    Då blir jag avstängd från FL för all framtid. Med omedelbar verkan. Och det vill du väl inte vara ansvarig för, kära Maria ???
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-05 19:20:57 följande:
    Vi lovar att inte berätta för någon annan Anton??? * bambi-looken*
    Här finns illvilligt folk på FL ( jaa, det är säkert, jag ljuger inte här ) som är ute efter Antons röv, får dom se inlägget Maria efterfrågar ligger jag fan så risigt till. 

Sen skulle jag aldrig våga utan att Anneli gett sitt godkännande. Godkänt och underskrivit  i minst 4 ex.
Svar på tråden Trash-tråden