Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-09 13:26:20 följande:
    Blääääk! Joggingbyxor har man när man tränar. Inte annars. Kräks
    Är det således inte tänkbart å byta mysbyxan mot joggingbyxan ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-09 13:34:36 följande:
    Har lika svårt för mysyxor.
    Jag har nog dissat halva Sverige med den åsikten. Men jag vet med mig att jag är en jäkla stropp. Sorry
    Men får jag ha träningsbysorna på hemma iaf. Utan att du går i taket ???

Eller såhär då : mys eller träning. Om du måste välja??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-09 18:54:47 följande:
    Och: Tack!!! Skäms Det är du med! Hjärta 

Men försök inte lura i mig att du lagar köttfärslimpa! Även om jag förstår din tanke kring att du skulle stå böjd för att ösa sky över den där den står i ugnen...
    Jodå, det gör hon. Tro mig. Hon gör betydligt mer än så. Inte med köttfärslimpan alltså, men....med andra grejer.

Fast hon gör grejer med köttfärslimpan också. Öser den å så. Men tuggar och sväljer !!! Det vägrar hon. Dock vill jag påpeka att hon gärna sväljer i andra sammanhang, mycket gärna, och vid dom tillfällena är, iaf jag, tacksam att hon inte tuggar.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-01-10 14:32:38 följande:
    Den här tjejens midja är ju smalare än hennes rumpa.

Alltså, Birger !!!!

Du är bara så jävla skön.......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 15:52:51 följande:
    Ja. Och världens mest hjälpsamma, tusen tack!! Hjärta

Vad skulle jag göra utan dig?  
    Ringa efter superhjälten Anton.....

Ber om ursäkt att jag inte var tillgänglig  igår. När du så väl behövde mitt stöd. Men dom är uppsatta på Antons svarta lista. Alla som var elaka mot dig. Mitt hjärta. Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 15:56:32 följande:
    Hej älskling! Hjärta

Din Annelie blev så bebissugen när hon tittade på Mrs lilla skatt, så hon har bestämt att det är dags att sätta igång med den verksamheten.

Blir du överlycklig eller blir du överlycklig över detta?   Och när kan du komma tror du? Solig
    Jag tror bestämt att jag blev överlycklig. En Lill-Anton å dela mitt vapenintresse med kan knappast va fel. Jag tror jag kan komma direkt. Ett par-tre drag. Sen är det klart......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 16:02:30 följande:
    Åh, du är som vanligt alldeles underbar. Hjärta

Granatkastare? Eller har du tänkt något annat? 
    Jaa...jo....jag hade faktiskt tänkt mig något sådant, Annelie, fast inte kastare utan Granatgevär m/48, och jag vet, inte det mest moderna men kalibern är 8,4 cm och använder jag den sk Spränggranat (Sgr) m/58, så brukar effekten mot så kallade mjuka mål bli ganska tillfredsställande. Och jag säger till dig, Annelie, som jag sa till Fru Forumvärden, att med mjuka mål menar jag inte menar brunstiga kameler. Nä.

Ett bekymmer dock, ett litet förvisso, men iaf, är Collateral damage, jag har inga som helst problem vad det beträffar, men polisen brukar bli sura som helvete om antalet oskyldiga stryker i höjden. Dom är lite känsliga av sig just med hänsyn till detta, så därför, min underbara Annelie Hjärta, har jag ändrat mig. Angående bestraffningen då. Det var många som hamnade på Antons svarta lista igår kväll. Väldigt många, och den den kvinnliga delen av dom som kommer bli straffade har jag beslutat ge precis samma straff som du brukar få när du varit olydig. Och det skall bereda mig det största nöje att ge dom straffet dom så väl förtjänar.

Gubbarna som var taskiga får helt enkelt en redig spark i skrevet vid första och bästa tillfälle.

Så min ÄLSKADE, du ser att din Anton ställer upp. Som alltid.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-10 16:02:30 följande:
    Åh, du är som vanligt alldeles underbar. Hjärta

Granatkastare? Eller har du tänkt något annat? 
     LÄS DETTA ISTÄLLET.......KORREKTURLÄST :

Jaa...jo....jag hade faktiskt tänkt mig något sådant, Annelie, fast inte kastare utan Granatgevär m/48,och jag vet, inte det mest moderna men kalibern är 8,4 cm och använder jag den sk Spränggranat (Sgr) m/58, så brukar effekten mot så kallade mjuka mål bli ganska tillfredsställande. Och jag säger till dig,Annelie, som jag sa till Fru Forumvärden, att med mjuka mål menar jag inte brunstiga kameler. Nä.

Ett bekymmer dock, ett litet förvisso, men iaf, är Collateral damage, jag har inga som helst problem vad det beträffar, men polisen brukar bli sura som helvete om antalet oskyldiga stryker i höjden. Dom är lite känsliga av sig just med hänsyn till detta, så därför, min underbara Annelie Hjärta, har jag ändrat mig. Angående bestraffningen då. Det var många som hamnade på Antons svarta lista igår kväll. Väldigt många, och den den kvinnliga delen av dom som kommer bli straffade har jag beslutat ge precis samma straff som du brukar få när du varit olydig. Och det skall bereda mig det största nöje att ge dom straffetdom så väl förtjänar.

Gubbarna som var taskiga får helt enkelt en redig spark i skrevet vid första och bästa tillfälle.

Så min ÄLSKADE, du ser att din Anton ställer upp. Som alltid.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:01:57 följande:
    Alltså han borde få ett eget TV-program, på riktigt. Före nästa val vill jag åka runt med Anton till alla valstugor runt om i landet och låta honom intervjua politiker.

Anton, jag vill bli din agent, snälla?  
    Självklart, självklart får du det, min kära Maria, du blir min agent och Annelie min humörhöjare, och här förväntar jag mig att även du, Maria, ställer upp, som humörhöjare, du är iaf min agent !!! om Annelie skulle visa vara lite trött eller lida av hastigt påkommen huvudvärk. Sådär, då var det klart så långt.

Och sen vill jag passa på och säga att det var ett ypperligt exempel, ett sk skolexempel, på vad som menas med konstruktiv kritik som ni, mina trogna fans, kom med angående den exceptionellt höga kvalité på mina inlägg. Jag blev rörd till tårar. Bra jobbat. Och tack. Tack så mycket. {#emotions_dlg.flower} [ Se längst ner på inägget !!!  )

Förslaget att Anton och Birger skall starta ett eget program är ju genialiskt, givetvis skall Anton vara programledaren med Hr Jarl som sidekick. Jag tror inte, jag vet, att tittarsiffrorna kommer bli i klass med Oprahs och därför har jag lagt löneanspråken på samma nivå (strax under, men inte mycket) som Oprahs. Ja, alltså i mailet som Eva Hamilton just nu går igenom med redaktionsledningen på SVT. I nämnda mail har jag också förklarat att fokuseringen blir avsevärd större på stridsvagnar än vad den blir på stora arlsen. En detalj som jag är övertygad om uppskattas väldeliga av Fru Hamilton, som därmed kommer inse att mitt anspråk på arvode inte på något sätt är orimligt.

Oprah tjänade 290 miljoner US-Dollar förra året. Ungefär. Kan någon jävel tala om varför jag skulle nöje mig med mindre. Nä........PRECIS.

Således, min kära Maria, så lär du bli kontaktad under dagen av Fru Hamilton, kan möjligen dröja till morrondagen, men senast i morgon - jag satte deadlinen till torsdag ( 12/1-2012) kl 17.00 - sen får du räta ut eventuella frågetecken. Nåt skall du göra, förutom agera stand-in som humörhöjare. Så se nu för helvete till att hon ( Eva Hamilton) inte försöker pruta på ersättningen. Får du inte igenom mitt tämligen moderata löneanspråk är det tveksamt om jag kan ha kvar dig som agent. Men som humörhöjare är du alltid välkommen. Såklart.

Fan va långt inlägg. Men ni får skylla er själva som sätter mig på dylika poster. Kom nu bara inte och försök få mig ta Reichfuchers jobb som statsminister !!!!!!

Och sist men inte minst, en liten gif som är till er alla från allas er Anton. Jag lämnade en likadan gif i ett inlägg tidigare till en som inte förtjänade den.

Det gör ni.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 00:29:45 följande:
    Mm, fast han är inte intresserad.
    Nä. Just så.......
Svar på tråden Trash-tråden