Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 22:01:57 följande:
Alltså han borde få ett eget TV-program,
på riktigt. Före nästa val vill jag åka runt med Anton till alla valstugor runt om i landet och låta honom intervjua politiker.
Anton, jag vill bli din agent, snälla? Självklart, självklart får du det,
min kära Maria, du blir min agent och
Annelie min humörhöjare, och här förväntar jag mig att även du,
Maria, ställer upp, som humörhöjare, du är iaf min agent !!!
om Annelie skulle visa vara lite trött eller lida av hastigt påkommen huvudvärk. Sådär, då var det klart så långt.
Och sen vill jag passa på och säga att det var ett ypperligt exempel
, ett sk skolexempel, på vad som menas med konstruktiv kritik som ni, mina trogna fans, kom med angående den exceptionellt höga kvalité på mina inlägg. Jag blev rörd till tårar. Bra jobbat. Och tack. Tack så mycket.

[ Se
längst ner på inägget !!! )
Förslaget att
Anton och
Birger skall starta ett eget program är ju genialiskt,
givetvis skall
Anton vara programledaren med
Hr Jarl som sidekick. Jag tror inte,
jag vet, att tittarsiffrorna kommer bli i klass med
Oprahs och därför har jag lagt löneanspråken på samma nivå (strax under, men inte mycket) som
Oprahs. Ja, alltså i mailet som Eva Hamilton just nu går igenom med redaktionsledningen på SVT. I nämnda mail har jag också förklarat att fokuseringen blir
avsevärd större på stridsvagnar än vad den blir på stora arlsen. En detalj som jag är övertygad om uppskattas väldeliga av Fru Hamilton, som därmed kommer inse att mitt anspråk på arvode inte på något sätt är orimligt.
Oprah tjänade 290 miljoner US-Dollar förra året. Ungefär.
Kan någon jävel tala om varför jag skulle nöje mig med mindre. Nä........PRECIS.
Således, min kära
Maria, så lär du bli kontaktad under dagen av Fru Hamilton, kan möjligen dröja till morrondagen,
men senast i morgon - jag satte deadlinen till torsdag ( 12/1-2012) kl 17.00 - sen får du räta ut
eventuella frågetecken. Nåt skall du göra, förutom agera stand-in som humörhöjare. Så se nu för helvete till att hon ( Eva Hamilton) inte försöker pruta på ersättningen. Får du inte igenom mitt tämligen moderata löneanspråk är det tveksamt om jag kan ha kvar dig som agent. Men som humörhöjare är du
alltid välkommen. Såklart.
Fan va långt inlägg. Men ni får skylla er själva som sätter mig på dylika poster. Kom nu bara inte och försök få mig ta Reichfuchers jobb som statsminister !!!!!!
Och sist men inte minst, en liten gif som är
till er alla från allas er
Anton. Jag lämnade en likadan gif i ett inlägg tidigare
till en som inte förtjänade den.
Det gör ni.