Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Kattdamen skrev 2012-01-12 23:20:07 följande:
    Jag tyckte precis att din tunga var och vispade lite i Birger Jarls rumpa?
    Birgers arsle är nog det sista du skulle hitta Antons fladdrande tunga i........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-12 23:32:33 följande:
    Puss Anton!
    Jag har ju aldrig anmält någon och du verkar ju lite härdad så jag tänkte att du kunde få vara min försökskanin.
    Du antyder att jag skulle ha vanan inne ???  

Fast jag får hålla med dig angående en sak : Jag är hård som helvete..... 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:33:15 följande:
    Nej...
    Innan du blev Anton hette du något annat och hade en väldigt ful gubbe som avatar, säkert från någon film...detta var från när du störde oss i politiktrådarna. Du hette inte Anton Chigurh då, något på D kanske...? 
    Arnold Braunsweiger kanske ?

Störde å störde, jag skulle vilja kalla det insiktsfulla inlägg..... 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-12 23:38:50 följande:
    Tänker på mig?
    Hur kunde du gissa det, min underbara....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-12 23:40:41 följande:
    JA!

Så hette du.
    Gud du irriterade mig ända in i märgen. Tillslut ignorerade jag dig, för det gjorde ont av frustration att debattera med dig.
    Du har blivit väldigt mycket trevligare.   
    Håhå, där ser man, och ändå gav jag bara igen för att jag tyckte du var lite rak mot mig. Och faktiskt höll jag igen ganska mycket mot hur jag skulle kunna va. Det är iaf FL !!! 

Skönt att vi är vänner idag. Verkligen. Något otippat, dessutom. {#emotions_dlg.flower}
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-01-12 23:45:50 följande:
    Ja, jag tror banne mig att jag ska börja sexstrejka. Det och börja anmäla inlägg.
    Hujedamej.......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 07:52:59 följande:
    1. Haha lite rak?

2. Istället för...?

3. Men ja, mycket otippat, men där ser man! Jag föredrar ju Anton framför Arnold, helt klart. Kyss   
    1. Lite

2. ???  Jag fattar inte riktigt vad du menar här.
    3. Det kan jag ha viss förståelse för, Anton ligger nog på en tiondel av  Arnolds avstängningsstatestik . 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-13 08:45:59 följande:
    Svanka förstås.

Skärpning NG. 
    Exakt !!!

Gomorron, Älskling...........
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 08:45:01 följande:
    Ja, om jag inte är rak, vad ska jag vara?
    Seriöst : Du skall va precis som du är.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-13 09:04:57 följande:
    Hej Anton! Hjärta

Hoppas du får en fantastiskt fin dag! 
    Får önska en underbar kvinna detsamma. Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden