Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-01-11 11:56:30 följande:
    Ditt förslag om Anton och Birger var alldeles ypperligt NG. Solig

Agri: Jag pratar inte längre med dig.  

PM: Politiker ska vara representativa för sina väljare, alltså är jag inte helt säker på att man kan ställa så värst höga krav alltid.
    Men visst hade hon (Agri) en fin poäng.....

Förlåt. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-11 12:09:54 följande:
    Heej! Jag är jättetrött och tycker synd om mig själv idag!

Anton, vad tror du att jag kan bidra med i er kommande kampanj?
    Humörhöjare. Åt programledaren. Definitivt.

Man blir pigg av Amfetamin........
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 12:20:46 följande:
    Hm.

Hoppas du kommer ihåg att jag är mamman till dina blivande barn bara och inte dumpar mig plötsligt.  
    Lugn. Bara lugn. Det finns inte att jag skulle dumpa dig. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-11 12:45:15 följande:
    Haha...

Well nej. Som din agent kommer jag inte sära på mina ben eller läppar för dig Anton, men du vet ju att det finns en kö med kvinnor bakom Annelie som gärna ställer upp.

Jag kanske skulle tänka om, om du utan förvarning drar livremmen ur hällorna när jag ligger på knä och letar efter mitt örhänge.Förvånad
    Fast troligtvis inte.     
    Det är din förbannade skyldighet. Det var ingen förfrågan.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-01-11 12:18:42 följande:
    Anton, jag vet inte om jag skulle säga att humörhöjning är min främsta tillgång... Men jag lovar att göra mitt bästa!

Jaha, har du nått i närheten? Kom hit och leverera! Jag har inte tillgång till så mycket uppiggande tyvärr.
    Tar du bara med dig en omgång handbojor, så fixar Anton resten. Du skall nog fan få höja Herr Programledarens humör...
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 16:53:32 följande:
    Okej då. För min charm och min intelligens är såklart helt ointressant i sammahanget.

För övrigt kan det lika gärna bli små flickor som hellre plockar blommor än hanterar vapen.
    Försök inte. Se så duktig hon är.

">

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 18:40:53 följande:
    Jag har tänkt mig deras barndom ungefär såhär:

">

" target="_blank">

Sicket trams. Usch. Inte en redig picka så långt ögat når. Fy vilken hemsk barndom. Synnerligen hemsk.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 18:42:28 följande:
    Måste lägga in den här med, så söt:
    ">

" target="_blank">

Va håller du på med, Älskling, jag ryser av skräck. Flickor alt kvinnor med vapen är söta. Dom i klippet är inte söta. Så har jag uttryck mig väldigt diplomatiskt.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 19:01:56 följande:

">

" target="_blank">

Den är ju lite skön. Faktiskt. Men var har det våra barns uppfostran å göra ???
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-01-11 19:09:17 följande:
    Din associationsförmåga är kass. Den har givetvis med vår relation att göra.
    Förlåt mig. Hur kunde jag va så jävla trög !!!

Skyller på Maria här, har bara programledarjobbet i hovet för tillfället. Och vem jag skall anlita som humörhöjare. Ifall du är trött å så.....

En del har tur förresten : 

">

Svar på tråden Trash-tråden