Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

nya poetiska höjder har uppnåtts idag härinne

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-22 16:15:13 följande:
    Okej, nu blev jag avtänd.. Mitt porrobjekt i bulgarien var sämre på engelska än mig.. så han skrev "Jag skall vänta på honom nästa år han ha sex med dig".. 

Vissa män är snygga tills dom skriver/öppnar käften.. -.- 
    Ingen större skillnad mellan män o kvinnor på den punkt haha

NG är bra på att prata ...visste du det...hon kan sjunga ut med.
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-11-22 16:20:01 följande:
    Jag vet, det är hemskt. 

Henne vill jag inte ligga med..  
    Vad jag menar är att NG är en kvinna som bli ännu sexigare när hon öppnar munnen haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 16:23:17 följande:
    Vad snäll du är
    jag vet
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 16:28:30 följande:
    SD har en ny ekonomisk talesperson;

SD:s nya ekonomiska talesperson har drivit två bolag i konkurs och jagats av Kronofogden.

Fram till för ett par veckor sedan hade Sven-Olof Sällström, 44, en obetald skuld på nära 40 000 kronor.

Sven-Olof Sällström, 44, utsågs i dag till Sverigedemokraternas talesperson i ekonomiska frågor. Och började omedelbart driva debatt i sin nya roll genom att i en artikel i Svenska Dagbladet kräva en lag som tvingar svenska hushåll att amortera på sina bostadslån. I debattartikeln uttryckte Sällström oro över hushållens höga skuldsättning.

Och när det gäller hög skuldsättning har Sven-Olof Sällström egna erfarenheter av vad det kan leda till.

Skyldig 40 000

Två gånger har matbutiker som han drivit gått i konkurs. En gång 1999 och senast 2002.

Så sent som den 30 oktober i år vände sig inkassoföretaget Intrum Justitia på uppdrag av Ica Sverige till Kronofogdemyndigheten för att få hjälp att driva in en skuld från Sällström på 39660 kronor.

Efter tre dagar betalade Sven-Olof Sällström och betalningsföreläggandet kunde strykas.

intressant....de är lite duktiga tycker jag...jag bara kräks över deras dolda agenda men måste erkänna att de är duktiga....
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-22 16:38:25 följande:
    Vilken konstig mening, jag ändrade mig mitt i. "Att tillsätta någon som bla bla är inte så smart".
    tänkte inte på det utan mer den fråga de driver där de "visar" att de tar någon form av ansvar för hushållens skuldsättningsgrad och därigenom Sverige....
    nästan lite koolt haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 08:09:07 följande:
    Haha vad underbart!
    Någon som sett animerade filmen "Upp!"?

IRL Upp!

"När myndigheterna bestämde sig för att bygga en ny väg till stationen stod paret Luos hus i vägen. Men det gamla paret vägrade att flytta. Nu går motorvägen på båda sidor av deras halvrivna femvåningshus."

www.dn.se/nyheter/varlden/bilister-far-kora-r...

Koolt, de borde öppna bensinmack med fika
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-23 09:06:41 följande:
    Nej. Det gör att man känner att man måste ge personen som gav underkläderna en möjlighet att få lite glädje av investeringen. Alltså har du chans på en ny dejt även om du sög vad gällde sexet första gången. Du bör nog tänka om, tycker du inte? 

Dessutom är det snart jul, och jag har ingen röd bh?  
    Just det
    merparten av se sexiga röda underkläderna sälj inför och under Jul....statistiskt bevisat!

• Aynrand
    lille Birger skrev 2012-11-23 09:29:01 följande:

Dock väldigt smal tjej.

haha tycker du?
    hon är normal (gillar verkligen inte ordet normal ibland) och sexig.

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 11:46:04 följande:
    Den där tråden gör mig knäpp!!!
    Ja den tråd behöver pimpas med kärlek, sex och sadism om du frågar migDemon
Svar på tråden Trash-tråden