Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-11-23 12:30:45 följande:
    Fast du övar ju upp din retoriska förmåga när du skriver i de där trådarna.

mkt smart observerat Birger!

känner igen den där gifen...
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 17:20:51 följande:
    Jag och tråden har något gemensamt.
    definitivt!
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 16:33:55 följande:
    Nej alltså jag övergav gillandet av bondgården när jag började noterade att det luktade.
    fast om man bortser från allt obehagligt på landet lyckas jag bilda mig en sexig bild av dig som piga och jag som bonde.............

Hej!!!!!!!!!!!!!!!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 18:50:25 följande:
    Puss!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Kyss o nyp!
  • Aynrand

sexig piga

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 19:27:06 följande:
    Jag är sexigare.
    bra!
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:28:46 följande:
    Cowgirls är hyfsat heta i rätt omgivning. Som nära en John Deere traktror. Till exempel....

hon ser inte ut att lukta illa
  • Aynrand
    Anton Chigurh skrev 2012-11-25 19:44:37 följande:
    Hon ser ut som om hon doftar underbart. Både under armarna och i skrevet....
    hon kanske luktar traktor olja
  • Aynrand
    och skrev 2012-11-25 19:52:24 följande:
    Besserwisser.
    hha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-25 19:54:03 följande:
    Inte "bra" utan "jag vet".
    ja just det
    jag vet!
Svar på tråden Trash-tråden