Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 20:27:29 följande:
    Jag är kåt.
    du är en kåt Slyna
    Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand

Min kåta Slyna

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand

hej alla, jag ä mätt

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-04 10:07:57 följande:
    På mig?
    knappast
  • Aynrand

Hej alla trashare
    hur mår ni?

• Aynrand
    lille Birger skrev 2012-12-06 19:17:02 följande:
    Nallen kanske kan hjälpa till, iklädd sin randiga pyjamas:

Nallen ser lite pervers ut....
  • Aynrand
    Elle Se Sent skrev 2012-12-19 21:22:55 följande:
    Har aldrig fattat det där med sömn och tafseri.

Jag räknar att mannen jag sover bredvid (under förutsättningar att han är rätt man, vilket mannen i mina tankar är) inte kommer vilja tafsa om jag typ ligger i feberfossa och vid alla andra tillfällen skulle han vara välkommen att tafsa eller försöka väcka mig på oanständiga sätt och jag räknar med att jag får göra detsamma.
    Sedan kan försöket sluta med sex eller med att vi båda somnar.

Folk gör saker så himla komplicerade...
    då tar man fram en termometer ju................
  • Aynrand

Hmm Hej!

• Aynrand
    lille Birger skrev 2012-12-19 23:07:39 följande:
    Jaha, och vad f*n har det med min senaste bild att göra?
    Birger, detta är den absolut finaste bild du postat på FL, fräsch och fin uppsyn
Svar på tråden Trash-tråden