Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-12-03 16:32:36 följande:
    Wtf? Är du här? Har du snowjoggerserna på dig?
    nope...exakt sådana har jag på mig

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:32:03 följande:
    Oddsen liksom.
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:33:27 följande:
    Ja, jag önskar att lotto var lika lätt att vinna på som att gissa om Aynrand är kåt eller inte.
    Vi män är inte bara fina utan också enkla..........

Men are born ignorant, not stupid. They are made stupid by education - Bertrand Russell
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 16:34:45 följande:
    Haha ja och lika lätt att påverka ...
    det beror på vem som försöker Flört
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-12-03 16:40:26 följande:
    Damn!!!! Mycket stiliga! Skål
    Precis min stil på en man. 
    Tack!

nej nu går jag ut i kalla STH.....pray for my soul det är så kallt att jag skulle kunna dö
  • Aynrand
    straight arrow skrev 2012-12-03 16:57:29 följande:

...för övrigt är det precis lika kallt, snöigt och j-ligt på Sveriges framsida också.
    nja det var runt noll imorse på framsidan.....igår däremot var det riktigt kallt och fuktigt
  • Aynrand

det där är bland det fulaste som finns...galosch 2.0 som sprider sig i sverige som en löpeld...jag hoppas att män i Uk eller frankrike aldrig skulle våga komma ut i sådana fula saker.
    Nu när svenskarna vet vad riktiga skor är för något så går de från en extrem till en annan, bär fel skor när det är minus 10...

• Aynrand

Hallå där inne ...
    är det inte dags att vakna !!?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-03 19:57:38 följande:
    Hörde du det Aynrand?
    "Och" vill veta hur många ljus min rumpa kan ta.  
    ja när jag bearbetat din rumpa så borde den klara av fjärde advent med vanliga stearinljus

hur många klarar din rumpa av Och?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-12-03 20:18:35 följande:
    Fast säga vad man vill om galoscher så är det rätt praktiskt när man bara skall vistas ute en kort stund och inte vill släpa med sig både ute och inneskor. Även om nu svensk tradition oftast är att man tar av sig skorna inomhus. Visste inte att galoscher hade återkommit.  
    jo det har dem...bland brats-grabbar
    det är så himla fult, inte en chans att jag skulle bära sådana grejer
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-12-03 20:20:47 följande:
    Dock är adventsljus i rumpan ett intressantare ämne än skor .
    ja
Svar på tråden Trash-tråden