• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 08:23:42 följande:
    TM;
    Ingen. Hurså?
    "The middle finger originated in Ancient Greece, where the gesture was used as a symbol of anal intercourse in a manner meant to degrade, intimidate and threaten the individual receiving the gesture. It also represented the phallus, with the fingers next to the middle finger representing testicles; from its close association, the gesture may have assumed apotropaic potency"

"In Greek the gesture was known as the katapugon (κατάπυγ&omic ron;ν, from kata - κατά, "downwards" and pugē - πυγή, "rump, buttocks"). Inancient Greek comedy, the finger was a gesture of insult toward another person, with the term katapugon also referring to "a male who submits to anal penetration" or katapugaina to a female."

Som jag förstår det innebär gesten att den som gör den vill säga något av följande till den den den riktas mot:
    1. Du är en person som blir analt knullad på ett förnedrande/dåligt sätt.
    2. Jag tänker/hotar med att knulla dig analt på ett förnedrande/dåligt sätt.

Vilket av de två menar du och vem riktar du det till? 
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place

Alltså det var inget annat än en uppvisning av gesten jag skrev om. Skulle hamnat i samma inlägg med texten som bildtext men så blev det inte.

• Nice Girl Wrong Place

För övrigt så ser jag på bilden och anser att den för mig är lite som att ge sig själv en klapp på axeln.
    Typ.

Jag uppskattar iaf att jag önskar mig själv så gott.

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 09:24:36 följande:
    För övrigt så ser jag på bilden och anser att den för mig är lite som att ge sig själv en klapp på axeln.
    Typ.

Jag uppskattar iaf att jag önskar mig själv så gott.
    Jag önskar dig också allt gott, Maria.....Hjärta

Ha en riktigt underbar dag, min sköna.

Jag var å tränade på gymmet både midsommarafton ( på fm då ) och på midsommardagen ( på em då ) så jag tänker fanimej ta en vilodag idag. 

Kram //Anton 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 09:41:09 följande:
    Det tycker jag fanimej att du förtjänar Anton.
    Jag kommer aldrig glömma dig.......Hjärta
  • Yoyna

Glad sommar! (bäst att passa på nu innan det blir uppenbart att det vänt och vi går mot höst...)

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 09:51:43 följande:
    Haha nähe Anton?
    Ska du gå någonstans?
    Ja, men jag kommer tillbaka.