• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Tack för informationen gällande fingret NG! Min dotter undrar hon med. Men du? Hur förklarade du för henne sen? Jag känner mig osäker på hur jag ska lägga fram det hela?

• Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2013-06-23 09:56:19 följande:
    Glad sommar! (bäst att passa på nu innan det blir uppenbart att det vänt och vi går mot höst...)
    Detsamma, Yoyna....Solig

Glöm nu för helvete inte att du skall använda helsyntetisk olja när du byter motorolja på Valtran.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Yoyna

Tack Anton!!

Vet du, jag lämnade in den för oljebyte. Då slapp jag smutsa ner mig och han som fick göra jobbet såg väldigt nöjd ut

• PrimitivMan
    Yoyna skrev 2013-06-23 09:56:19 följande:
    Glad sommar! (bäst att passa på nu innan det blir uppenbart att det vänt och vi går mot höst...)
    Haha tala om att tänka negativt. Glad sommar på dig med dock.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Yoyna

PM, inte negativt. Realistiskt. Men sommaren blir ju inte mindre skön för det?

• Nice Girl Wrong Place

Yoyna;
    Fingret har ju kommit att betyda "fuck you" eller "fuck off". Finns nog ingen som tänker på analsex liksom. Den nya tolkningen är ju just det jag skrev för någon rad sedan.
    Min dotter är ju typ 11 och hör dessvärre dessa ord dagligen i skolan, så hon vet vad "fuck" betyder och därmed vad fingret numer betyder.
    Men att säga att det betyder "dra åt skogen/helvete" fungerar väl när de är mindre? Det är en välvillig tolkning men den funkar ju typ, i andemening.