• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • ulfsas
    och skrev 2013-06-17 21:32:54 följande:
    Jag är antagligen där jag förtjänar, misstänker jag.

Ja, Birger, det var en väldigt god idé. Fast finns det inte risk för att nallen blir lite generad och inte riktigt vet var han ska ha tassarna? 
    Jaså, där nere......{#emotions_dlg.djavulsk}Demon

Skrattande
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Anton Chigurh
    ochHjärta skrev 2013-06-17 21:32:54 följande:
    Jag är antagligen där jag förtjänar, misstänker jag.

Ja, Birger, det var en väldigt god idé. Fast finns det inte risk för att nallen blir lite generad och inte riktigt vet var han ska ha tassarna? 
    Vissa önskar dom vore en fluga på väggen. Jag önskar jag vore Birgers Nalle. Vid väl valda tillfällen.......!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nice Girl Wrong Place

Jag gissar på att tanten är 45-50 Birger.
    Aynrand gillar tanter, vilket får mig att längta efter mina tantår ibland.
    Hoppas bara att Aynrand fortfarande är viril när jag väl når tantåldern.

(Puss Aynrand)

• PrimitivMan

Med tanke med den intellektuella nivån vi hade förut med bokdiskussioner så tycker jag att den här W & M strippen passar bra:

Is sex dirty? Only if it's done right
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-17 22:14:20 följande:
    Det enda jag noterar är oljan.
    Jag tycker om dig med oljiga händer!

Utöver det så är det ju en Birger-kvinna. 
    ja googlade nå´t i stil med "Oily ass", en birger-kvinna tänker du på storleken på rumpan eller tycker du att hon är lite trashy...?

olja på rumpan är bra
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-06-17 22:47:02 följande:
    Den risken finns, ja. Men med tiden kommer han säkert vänja sig och tycka att det är riktigt hemtrevligt! Nalle

Hur gammal är den där tanten?

mellan 35 och 40 skulle jag gissa...vad tror du?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-06-18 18:29:57 följande:
    mellan 35 och 40 skulle jag gissa...vad tror du?
    Haha jag noterar skillnaden i våra gissningar
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-06-18 18:29:16 följande:
    ja googlade nå´t i stil med "Oily ass", en birger-kvinna tänker du på storleken på rumpan eller tycker du att hon är lite trashy...?

olja på rumpan är bra
    Både och. Fast stora rumpor är ju gulligt.

Olja på rumpan är bra ja...haha... 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-18 18:38:06 följande:
    Både och. Fast stora rumpor är ju gulligt.

Olja på rumpan är bra ja...haha... 
    Eller olja i rumpan
    Is sex dirty? Only if it's done right