• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 10:11:11 följande:
    Anton vart ska du?
    Plats för mig i resväskan?
    Jag har alltid plats för dig, sköna, å ta nu inte det här personligt, men jag tror inte du får plats i resväskan. 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Yoyna

NG, inte städa? Hade du inte köpt en dammvippa? Ska du bara gå runt å va söt med den eller?

Vi har samma frågor härhemma, vad "fulfingret" betyder, det var därför jag undrade. Bra att fråga nån med erfarenhet liksom

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 10:18:18 följande:
    Anton är den liten eller kallar du mig tjock!?!
    "Anton...är den liten" vad hemskt det låter !!!

Usch...jaja, den är 35.0 x 20.0 x 55.0 cm, ungefär alltså, ca 27 liter således. 

Jag tror inte att jag just kallade dig tjock, i så fall ber jag om ursäkt och lovar att gottgöra dig med 2 helrör Amarone della Valpolicella när vi ses.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2013-06-23 10:23:47 följande:
    NG, inte städa? Hade du inte köpt en dammvippa? Ska du bara gå runt å va söt med den eller?

Vi har samma frågor härhemma, vad "fulfingret" betyder, det var därför jag undrade. Bra att fråga nån med erfarenhet liksom
    Haha...ja, den är rekvisita
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2013-06-23 10:27:52 följande:
    "Anton...är den liten" vad hemskt det låter !!!

Usch...jaja, den är 35.0 x 20.0 x 55.0 cm, ungefär alltså, ca 27 liter således. 

Jag tror inte att jag just kallade dig tjock, i så fall ber jag om ursäkt och lovar att gottgöra dig med 2 helrör Amarone della Valpolicella när vi ses.
    Ok jag är gottgjord. 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-23 10:10:13 följande:
    Yoyna;
    Fingret har ju kommit att betyda "fuck you" eller "fuck off". Finns nog ingen som tänker på analsex liksom. Den nya tolkningen är ju just det jag skrev för någon rad sedan.
    Min dotter är ju typ 11 och hör dessvärre dessa ord dagligen i skolan, så hon vet vad "fuck" betyder och därmed vad fingret numer betyder.
    Men att säga att det betyder "dra åt skogen/helvete" fungerar väl när de är mindre? Det är en välvillig tolkning men den funkar ju typ, i andemening.
    Vore ju dumt att dra en negativ stämpel över analsex. Eller kanske behöva förklara vad det innebär och varför man gör det. Fast här hemma har dottern blivit mer generad än vi blivit i de diskussionerna.

Men hur fan förklarar man vad grejen är med att ha sex. Den är lite svårt att förklara.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2013-06-23 10:34:20 följande:
    Vore ju dumt att dra en negativ stämpel över analsex. Eller kanske behöva förklara vad det innebär och varför man gör det. Fast här hemma har dottern blivit mer generad än vi blivit i de diskussionerna.

Men hur fan förklarar man vad grejen är med att ha sex. Den är lite svårt att förklara.
    Ja alltså analsex har vi ju inte diskuterat haha...
    Vi har inte mer än konstaterat att knulla betyder att ha sex och att det är ett ord man inte bör använda (som barn).

Själva sexsnacket har vi faktiskt inte haft. Jag tror hon vet vad det är men inte tänker på det liksom, det bara existerar som en sak som vuxna gör. Berörs ämnet så pratar vi om det, men hela "pappa stoppar sin penis i mammas vagina"-snacket kommer aldrig hända hemma hos mig haha...

Aynrand och jag skrattade gott åt detta en gång, du vet "mamma och pappa kramas och är väldigt kära, sedan blir pappas penis hård och fylld av blod, han stoppar in den i..." alltså NEJ NEJ NEJ! Haha...

Min dotter pratar ganska ogenerat om mens och brukar berömma de fina designen på mina tampongförpackningar haha...finns ett märke som heter typ "Moxie" eller något som har tamponger i fina burkar med lock på och randiga mönster med rosetter