• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 09:11:49 följande:
    Jag tror inte på det där.
    Jag tror det är kontrasten som lurar ögat och sinnet bara.
    The element of surprise liksom.
    Och en manlig önskedröm Drömmer
    Drömmen om en kvinna som både kan vara söt och "vanlig" men också en slampa i sängen? Låter som en ganska sund önskan.
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Nice Girl Wrong Place
    Trust me skrev 2013-06-25 09:14:56 följande:
    Drömmen om en kvinna som både kan vara söt och "vanlig" men också en slampa i sängen? Låter som en ganska sund önskan.
    Haha nej...det var inte vad jag menade, den önskan du beskriver är såklart hur sund som helst.

Denna önskan tar allt steget längre. Drömmen och fantasin om en kvinna som på ytan är oskulden personifierad  och en slampa i sängen, slampigare än kvinnan som kanske öppet bejakar sin sexualitet.

'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand

Jag är morgonkåt ..NG min snuskiga Slampa, jag vill ha dig naken och välanvänd. Kyss

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-06-25 09:41:34 följande:
    Jag är morgonkåt ..NG min snuskiga Slampa, jag vill ha dig naken och välanvänd. Kyss

Jag vill ha dig...underbara människa!

Kyss
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 09:17:10 följande:
    Haha nej...det var inte vad jag menade, den önskan du beskriver är såklart hur sund som helst.

Denna önskan tar allt steget längre. Drömmen och fantasin om en kvinna som på ytan är oskulden personifierad  och en slampa i sängen, slampigare än kvinnan som kanske öppet bejakar sin sexualitet.

Inte direkt så för min del iaf. Inget hora-madonna. Men en slyna som försöker dölja sitt rätta jag under ett tunt lager fernissa av fin flicka, inte helt uppenbart men synligt för den som tittar närmare. Som vet vad hon är men som kanske måste bli påmind om det då och då.

Fast det är kanske en definitionsfråga vad som är att õppet bejaka sin sexualitet.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place

Ja kanske det PM.
    Jag tänker mer på "i de lugnaste vatten..." Osv.
    Men jag tar det nog bara så personligt eftersom mina vatten aldrig varit eller är lugna och jag inte vill bli brädad av en den fina flickan haha...

Jag föredrar att ödmjukas upp. Påminnas om min ödmjukhet, framför allt annat.
    Tas ner på jorden och upp bland molnen...

Men det har med en väldigt personlig historia att göra. Och nej jag fiskar inte efter att få berätta den haha...bara tänker kring vad vi diskuterar och konstaterar ett och annat

• Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 09:17:10 följande:

Ah! Troligen en tolkningsfråga. Jag tror män menar det jag skriver och kvinnor tolkar det män säger som det du skriver.

När jag hör kvinnor prata om hur en man ska vara så hör jag det här ungefär:
    Han ska vara stor och stark men med mig ska han bara vara mjuk och snäll. Förutom ibland då han ska vara bestämd och dominant men utan att köra över mig. Fast i sängen ska han vara en riktig man som kan ta mig med storm och ibland svepa iväg med mig så jag känner mig som världens drottning. Inte så jag blir satt på piedestal utan vi ska vara jämlika men han ska såklart se till mina kompetenser och enbart stötta mig på de områden jag behäver. Intelligent ska han vara och gärna mer intelligent än jag. Mindre intelligenta män måste kompensera och blir bara jobbiga. Lite mer intelligent men aldrig så han blir dryg och ser ner på mig. Intelligent och empatisk så han använder sin intelligens för att hjälpa mig. Empatisk måste han vara så han kan förstå mig och mina behov. Finns inget värre än egoistiska män som bara tänker på sig själva. Inte så att jag vill ha en toffel för det är viktigt att han har egna intressen och ett eget driv men det får ju inte bli hans enda intresse i livet för det måste ju vara vi och vårt liv.

Fast ni kan ju inte mena det här så som jag hör det och tolkar det, eller hur. Jag menar, ingen människa och knappt ens en gud kan ju leva upp till allt det där om man tolkar det bokstavligt.  
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-25 14:35:56 följande:
    Ja kanske det PM.
    Jag tänker mer på "i de lugnaste vatten..." Osv.
    Men jag tar det nog bara så personligt eftersom mina vatten aldrig varit eller är lugna och jag inte vill bli brädad av en den fina flickan haha...

Jag föredrar att ödmjukas upp. Påminnas om min ödmjukhet, framför allt annat.
    Tas ner på jorden och upp bland molnen...

Men det har med en väldigt personlig historia att göra. Och nej jag fiskar inte efter att få berätta den haha...bara tänker kring vad vi diskuterar och konstaterar ett och annat
    Va! Jag som hela tiden trott att du är en ordentlig flicka som har näsan begravd i böcker och så. Har jag fattat fel alltså?

Jag tror nog du har egna kvalifikationer goda nog för att du inte skall bli brädad av en "fin" flicka av enbart skillnaden mellan lugna vatten och inte.

• PrimitivMan
    Trust me skrev 2013-06-25 18:09:39 följande:
    Ah! Troligen en tolkningsfråga. Jag tror män menar det jag skriver och kvinnor tolkar det män säger som det du skriver.

När jag hör kvinnor prata om hur en man ska vara så hör jag det här ungefär:
    Han ska vara stor och stark men med mig ska han bara vara mjuk och snäll. Förutom ibland då han ska vara bestämd och dominant men utan att köra över mig. Fast i sängen ska han vara en riktig man som kan ta mig med storm och ibland svepa iväg med mig så jag känner mig som världens drottning. Inte så jag blir satt på piedestal utan vi ska vara jämlika men han ska såklart se till mina kompetenser och enbart stötta mig på de områden jag behäver. Intelligent ska han vara och gärna mer intelligent än jag. Mindre intelligenta män måste kompensera och blir bara jobbiga. Lite mer intelligent men aldrig så han blir dryg och ser ner på mig. Intelligent och empatisk så han använder sin intelligens för att hjälpa mig. Empatisk måste han vara så han kan förstå mig och mina behov. Finns inget värre än egoistiska män som bara tänker på sig själva. Inte så att jag vill ha en toffel för det är viktigt att han har egna intressen och ett eget driv men det får ju inte bli hans enda intresse i livet för det måste ju vara vi och vårt liv.

Fast ni kan ju inte mena det här så som jag hör det och tolkar det, eller hur. Jag menar, ingen människa och knappt ens en gud kan ju leva upp till allt det där om man tolkar det bokstavligt.  
    Nä det är ju jag typ .

Kvinnor har en j-a massa krav. Vi män är betydligt enklare. Det räcker att en kvinna är kåt, glad och tacksam