Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-10-25 11:32:42 följande:
    Här är en liten kille som varit på tivoli med sin mamma och fått en kroppsmålning. Solig

Han är jättestolt och måste visa den för alla!

Det där var chipstuttar ala min mormor!
  • Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-25 11:33:07 följande:
    Jag försöker, men jag får bara stå ut med det ena påhoppet efter det andra. Folk tar absolut ingen hänsyn idag.

• Kakaa

jag gillar göteborska.. det pirrar i äggstockarna. <3

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-25 12:01:30 följande:
    Jaja, i så fall må det va hänt. Å så jävla dyrt är det faktiskt inte med kaffe. Eller jo, om du skall ha en kopp hos Flickorna Lundgren på Skäret, då kostar en kopp kaffe en bra slant, tror det var 39 kronor jag betalade, bara för kaffet, men kokar du dig en kopp i hemmets lugna vrå, Kakaa, och tar dig en Anton-special muffin till, då blir det en fullt rimlig kostnad för alltihop.

Vad jag menar, Kakaa, är att jag finner det onödigt att gnälla över en kopp kaffe, eller två, som du av en eller annan anledning tvingas lämna åter. Tämligen onödigt. 
    jag är kvinna, jag stör mig bara på onödigheter, Anton.. 

Jag brygger mig en kopp kaffe till och njuter en Anton-muffin. bara för att jag vet hur belåten du är över att jag bakade dem. 
  • Kakaa
    Aynrand skrev 2012-10-25 12:32:03 följande:
    tjena alla trashare!
    Hej!
  • Kakaa

Hon hade ett fyllight venusberg.. *konstaterar, bara sådär*

• Kakaa

Det där straffet drabbar omgivningen igenom att han tvingas använda ordet "hen".. 

:< 

• Kakaa

Du har mycket rätt PM.. kan inte säga annat och därför håller jag tyst innan jag blir dumförklarad. 
     Lr ja.. du har rätt det stämmer in på mig, så kan jag ju säga! ^^

Svar på tråden Trash-tråden