Inlägg från: Kakaa
|
-
-
jag är lite lättskrämd, jag kunde inte se "The Grudge" tex.. jag tror inte jag kunde somna på tre dygn. :(
-
jag skulle vilja åka till Bulgarien igen.
Min första och enda utlandsresa. :D -
Ohh, jag tankar den så får vi se om jag vågar mig på, jag läste bara "sönderslagen" och sket lite i byxan! ;D hahaAynrand skrev 2012-10-26 12:56:26 följande:detta är en fransk förortsdrama
...dock et mästerverk -
Det var sol och sprit, mest sprit då jag sov bort solen. >.<Aynrand skrev 2012-10-26 12:57:12 följande:låter som sol- o spritt resa
-
Vad hindrar dig? :DAynrand skrev 2012-10-26 13:00:28 följande:det kunde jag räkna ut...jag är sugen på att RESA alltså köpa en flygbiljett till nå´t ställe och åka runt på upptäcktsfärd.
Jag är just nu sugen på sydstaterna i USA...avslutade en resa där för några år sedan och vill så gärna återvända
-
Jag vill till Amsterdam och sitta i ett fönster.. Jag skulle vilja veta vad mitt värde ligger någonstans.. *flin*
Nä men hade varit kul och veta vad någon hade gett för min lilla pussy! *flickfnitter* -
Då sparar du den drömmen/tanken och använder den som motivation.Aynrand skrev 2012-10-26 13:03:22 följande:har verkligen inte tid och andra betdligt mer prioriterade saker att lägga pengar på för tillfället -
Vet inte, men med tanke på korvarna jag kan klämma ut så kan jag nog ta emot ganska stort.. så ja.. mindre än för pussyn?! :DAynrand skrev 2012-10-26 13:05:03 följande:det finns säkert standardpriser för allt
Du måste vara en av de få som verkar tycka att det är kul.....
vad tror du de ger för ditt anus?
Jag kan finna humor i allting. >.< Jag är dum på det sättet. -
Ohh! Tack!Aynrand skrev 2012-10-26 13:08:25 följande:haha verkligen!
Du är onekligen en fin flicka!