• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-25 11:37:52 följande:
    Jag ÄLSKAR solen...
    Må den aldrig aldrig försvinna!
    Här nere i söder är den försvunnen idag.  Men skall inte klaga. Bättre semesterväder än det jag har haft kan man knappast ha. 
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-25 11:37:52 följande:
    Jag ÄLSKAR solen...
    Må den aldrig aldrig försvinna!
    Jag är uppriktig ledsen här, Maria, men du vet att jag alltid säger som det är, och, solen beräknas gott och väl lysa i 12 miljarder år. Hittills har den brunnit i 4,6 miljarder år, så visst, det tar inte slut runt hörnet precis. Men............ja.

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-07-25 18:00:55 följande:
    Jag är uppriktig ledsen här, Maria, men du vet att jag alltid säger som det är, och, solen beräknas gott och väl lysa i 12 miljarder år. Hittills har den brunnit i 4,6 miljarder år, så visst, det tar inte slut runt hörnet precis. Men............ja.

Det här är en av anledningarna till att jag numera är lesbisk. Män är såna jävla glädjedödare jämt. 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-07-25 23:43:14 följande:
    Det här är en av anledningarna till att jag numera är lesbisk. Män är såna jävla glädjedödare jämt. 
    Förlåt då.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-07-25 23:46:05 följande:
    Förlåt då.
    Plus att de hellre skickar kukbilder till varandra än till mig.

Det är inte heller bra. Man skulle till och med kunna säga att det är riktigt uselt. 
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-07-25 23:57:34 följande:

Det är inte heller bra. Man skulle till och med kunna säga att det är riktigt uselt. 
    Jag kan dock verifiera att jag inte mottagit någon bild på PM's kuk såhär långt. Och det är jag omåttligt tacksam för...
  • PrimitivMan
    och skrev 2013-07-25 23:57:34 följande:

Vad skall du med kukbilder till. Du är ju lesbisk ändå. Fast om det nu kan få dig att återvända till den rätta vägen så kanske det är en god idé. 
  • PrimitivMan
    Anton Chigurh skrev 2013-07-26 00:25:03 följande:
    Jag kan dock verifiera att jag inte mottagit någon bild på PM's kuk såhär långt. Och det är jag omåttligt tacksam för...
    Risken att du får det är väldigt låg. Kan faktiskt inte komma på någon bra anledning. 
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2013-07-26 00:30:34 följande:
    Risken att du får det är väldigt låg. Kan faktiskt inte komma på någon bra anledning. 
    Som vanligt, PM, är vi helt överens.....Skål