• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Yoyna skrev 2013-08-03 00:18:12 följande:

Jo men gult är ändå gult? De blir ju liksom inte gröna igen...? (Har jag fel får du ge mig en örfil Oskyldig)

Jag mår ok, ensamt för tillfället. Hur mår du?    
    Du kan få det även om du har rätt om du vill?

Det är bra, faktiskt. Lite varmt. Det blev bättre efter att jag tog av mig kläderna (tack för tips till den som känner sig träffad). 
    The hard way is the right way.
  • Yoyna
    och skrev 2013-08-03 00:22:28 följande:
    Du kan få det även om du har rätt om du vill?

Det är bra, faktiskt. Lite varmt. Det blev bättre efter att jag tog av mig kläderna (tack för tips till den som känner sig träffad). 

Från dig? Jag vet inte... Är det verkligen din grej om du tänker efter? Men tack för erbjudandet! {#emotions_dlg.flower}

Klä av sig när det är varmt är ofta en god idé (i rätt sammanhang förstås).   
  • och
    Yoyna skrev 2013-08-03 00:30:37 följande:

Från dig? Jag vet inte... Är det verkligen din grej om du tänker efter? Men tack för erbjudandet! {#emotions_dlg.flower}

Klä av sig när det är varmt är ofta en god idé (i rätt sammanhang förstås).   

Okej då. Kanske inte.

Jag skyller på värmen.  
  • Yoyna
    och skrev 2013-08-03 00:37:23 följande:

Okej då. Kanske inte.

Jag skyller på värmen.  
    Fast jag är säker på att du känner nån som är bra på örfilar så det kanske kunde ordna sig ändå?

Är du fortfarande varm? Bada?   
  • och
    Yoyna skrev 2013-08-03 00:41:00 följande:
    Fast jag är säker på att du känner nån som är bra på örfilar så det kanske kunde ordna sig ändå?

Är du fortfarande varm? Bada?   
    Det kan ordna sig, ja.

Ja tack! 
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-08-02 23:31:29 följande:
    För att undvika insinuanta inlägg så tänker jag bara posta sånt här

Hoppas alla är nöjda 
    Det var en fin GIF!

Hon ser faktiskt mycket smalare ut på bilderna där hon har byxorna på. Hur som helst har hon en väldigt snygg kropp.

Nallen har faktiskt också börjat uppskatta större rumpor på sistone. Han tycker att de ser jättemysiga och kelvänliga ut:

• Trust me

Anton, det funkar inte alls. 

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • och

Någon har försökt döda mig idag.