• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    lille Birger skrev 2013-07-21 22:08:12 följande:
    Nallen vet inte vad en biskvi är för något, han har aldrig ätit en sån.

Nallens pyjamas hade bara blivit fläckig av biskvi. Man kan säga att jag gjorde honom en björntjänst som tog den istället. Typ.
    The hard way is the right way.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-07-21 22:10:07 följande:

Nallens pyjamas hade bara blivit fläckig av biskvi. Man kan säga att jag gjorde honom en björntjänst som tog den istället. Typ.
    Mmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • lille Birger
    och skrev 2013-07-21 22:10:07 följande:

Oja. Samtidigt förblir nallen ovetandes om hur det är att äta biskvi. Han kanske blir varse det om Orcha sitter barnvakt åt honom någon gång.
  • och
    lille Birger skrev 2013-07-22 00:21:14 följande:
    Oja. Samtidigt förblir nallen ovetandes om hur det är att äta biskvi. Han kanske blir varse det om Orcha sitter barnvakt åt honom någon gång.
    Jag tror att hon drömmer om att få sitta barnvakt åt nallen. Hon är antagligen bara lite blyg, och vågar inte fråga?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2013-07-21 22:23:17 följande:
    Mmmm !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Hej

Jag kan inte använda några utropstecken i det här inlägget för du har tagit alla. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-07-22 00:26:45 följande:
    Hej

Jag kan inte använda några utropstecken i det här inlägget för du har tagit alla. 
    Mmm. Jo.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • ulfsas

Hej på er. Själv så lider jag vid en pool på Palma de Mallis. Jobbigt att behöva gå för att hämta drinkar vid baren. Vattnet är också för blött men annars är det helbra

• PrimitivMan
    ulfsas skrev 2013-07-22 09:16:07 följande:
    Hej på er. Själv så lider jag vid en pool på Palma de Mallis. Jobbigt att behöva gå för att hämta drinkar vid baren. Vattnet är också för blött men annars är det helbra
    Vad jobbigt du har det då . Själv får jag blanda mina drinkar själv annars är det medelhavsklimat hemma dock. Det kunde ju vara värre. Typ att man skulle jobba idag. Stackars satar
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • lille Birger
    ulfsas skrev 2013-07-22 09:16:07 följande:
    Vad ofta du är utomlands. Solig
  • PrimitivMan
    Orcha skrev 2013-07-21 19:20:26 följande:
    Den här tråden har spårat ur en smula.

Låt mig få flika in att solen skiner och min semesterjävel är slut.
    Bara för att sätta lite perspektiv.
    Du har rätt. Det är alldeles för lite prat om smisk, analsex och analblekning. Vart är världen på väg?

Is sex dirty? Only if it's done right