• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:02:12 följande:
    Jag tror dig genast och utan något som helst tvivel. Det känns sannerligen bra. 
    tack vare det kan du förbli lammkött mkt länge...förstår du?
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 22:05:30 följande:
    tack vare det kan du förbli lammkött mkt länge...förstår du?
    Haha ja och du då? Vad förblir du?
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:07:27 följande:
    Haha ja och du då? Vad förblir du?
    din
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 22:09:24 följande:
    din
    Alltså du är så sanslöst underbar och cheesy att jag bara önskar att det fanns ord tillräckligt mäktiga för att beskriva hur underbar du är för mig så att alla i hela universum kunde förstå och ana vilken fantastisk känsla det är att känna som jag gör för dig.
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:15:07 följande:
    Alltså du är så sanslöst underbar och cheesy att jag bara önskar att det fanns ord tillräckligt mäktiga för att beskriva hur underbar du är för mig så att alla i hela universum kunde förstå och ana vilken fantastisk känsla det är att känna som jag gör för dig.
    woaw.....kyss

• Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2013-08-08 22:17:50 följande:
    woaw.....kyss

Du vet att jag menar det.
  • Trust me
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 16:20:37 följande:
    What you do is crazy baby...
    Not like you belong in an asylum
    Crazy baby, 
    Like the sun in the morning
    And the moon at night
    Like the rain falling from the sky
    Like the trees growing from the ground
    I'm astounded baby
    By your love for me
    And your touching me
    And your trust in me
    Like you do.....

" rel="nofollow" target="_blank">

Äntligen något rimmat av dig jag kan uppskatta Skål
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 22:20:20 följande:
    Du vet att jag menar det.
    ja jag vet...
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-08-08 21:46:35 följande:
    Aynrand läste du förresten vad PM skrev för ett tag sedan?
    Att män över 40 (kanske har ett selektivt minne nu) mår bra av att titta på ett par stora bröst (minst D-kupa) varje dag? 

Hmm måste hitta artikeln. 
    Ja så är det! En fin rumpa går säkert bra med och allra bäst är naturligtvis en kombination. Då maximeras de hälsomässiga effekterna!
    Is sex dirty? Only if it's done right