Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Dags för en katt ....eftersom internet handlar om att posta bilder på katter..egentligen
    Al Catpote

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 19:59:36 följande:
    Metaforiskt sväljer alltså. Skall du snacka grammatik när vi står inför hotet att bli uppslukade av ett gigantiskt jättearsle som tar hela vintergatan som en buttplug va?

Kan för övrigt inte tänka mig att det finns några flickor här som skulle svälja. Det är ju hemskt och kvinnoförnedrande.  
    Ja herregud jag har verkligen förlorat känslan för vad som är viktigt....

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-09-08 17:23:35 följande:
    Cool bild. Cool
    Tack! visst var den koll
    Vad tycker du om den?

• Aynrand
    och skrev 2013-09-08 19:25:24 följande:
    Munnen var det faktiskt.
    Var halsen inkluderad...?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-08 21:52:53 följande:
    Ja precis! Det är hög tid att göra en analblekning innan vi alla dör
    Analblekning måste vara höjden av mänskligheten...världen kan gå under...vi har analblekning
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 22:10:44 följande:
    Samtalsämnet tråkar verkligen ut mig...
    Vad skulle göra dig glad?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 22:25:23 följande:

Tror du att alla som läser verkligen vill veta det? Haha...

Jag svarar...jordgubbar. 
    kan du vara tydligare?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-09-10 15:16:04 följande:
    Är det bara jag som känner mig sjukt trött på allt snack om dessa bildtrådar (el för den delen bildtrådarna i sig). Who gives a shit typ.
    Shoot them all!

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-08 23:23:26 följande:
    - låter handen dansa nerför din mage, din stora kuk är sannerligen en tröst...
    fint...du är en sann poet
    kyss
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-10 22:08:59 följande:

Tänker alltid på dig
    Kyss
    pratar du om öm rumpa nu eller hur?

Svar på tråden Trash-tråden