Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

OMG still there

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand

Bingo!

?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    och skrev 2013-10-05 15:30:22 följande:
    Jaha. Du kunde ju skrivit något om min fantastiska analys av fransmän annars? Solig

Eller posta bilder på män med väldigt muskulösa armar. Gärna män iförda kängor. 
    jag missade din analys...kan du ta upp den igen

kängor...varför kängor...har du en "crush" där...grova gubbar i kängor sätter på Och....?
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2013-10-05 17:48:58 följande:
    Tack! Din insats uppskattades. Jag har inte vågat gå in i tråden sedan den där håriga rumpan dök upp.
    vsg...hade loggat in ett par ggr och såg den där icke poetiska håriga röv och gjorde grimaser varje gång...lite som att tugga i en citron...
    blä!
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2013-10-05 22:18:05 följande:
    Här är en kille med både armar och ben:

OMG
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-06 13:03:58 följande:
    Aynrand har fattat hur en snygg rumpa ska se ut iaf...
    tack Hjärta

jag vet hur en sådan skall behandlas eller hur!?
  • Aynrand
    Aynrand skrev 2013-10-06 13:15:51 följande:
    tack Hjärta

jag vet hur en sådan skall behandlas eller hur!?
    eller snarare din rumpa eller hur?!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-10-08 08:13:27 följande:

så sant som det är skrivet
  • Aynrand

curves

• Aynrand
    lille Birger skrev 2013-10-11 22:09:21 följande:
    Den här tjejen är sensationell:

sensationellt matig

Svar på tråden Trash-tråden