Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-26 22:13:04 följande:
    Alltså man känner sig ju inte ens säker och trygg med att öppna denna tråden när man sitter på ett tåg.
    Asses all over the place!
    Ni skämmer ut mig!
    well this is our ass I want all over the place...or me all over your ass.............
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    your ass..
    ?If I had no penis, how would I pee? How would I make love? How would I think?? ― Jarod Kintz
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:19 följande:
    Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
    dagens sanning!
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:56 följande:
    Har då dominanta män som älskar att sätta på, fitt-avund?
    nej..
    fast jag kan bara uttala mig för mig själv
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 10:57:19 följande:
    Haha...ja det var en synnerligen intressant teori.
    Det kanske ligger något i det, däremot - om jag fick och kunde välja, så tycker jag om tanken på att bli påsatt väldigt mycket bättre än tanken att sätta på.
    Att penetreras känns ändå mer kinky än att penetrera. En annan människa pressar sig liksom in i mig, jag omsluter hans kuk. Det känns väldigt mycket mer tilltalande än att penetrera.

Jag är nog mer fascinerad av analsex. Om jag hade en kuk skulle jag älska analsex. När jag ser den där rumpan Aynrand postade vill jag trycka mitt fiktiva ollon mot hennes lilla anusros.
    Varsågod - poesi. 
    och då tänker jag ju större kuk desto bättre....älskar att se att analen töjs ut och slynan balanserar mellan intensiv njutning och smärta som ingrediens...........
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-28 11:51:31 följande:
    Slyna är något man är i själen
    Oavsett var man befinner sig med vad, var.
    Precis
    Ännu bättre om själen är vacker som din...
  • Aynrand
    och skrev 2013-09-28 20:27:59 följande:
    Oh ja.

Betyder det att den där bilden du lovat mig är på väg då? 
    Har PM lovat dig en bild på sin kuk?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-29 10:10:56 följande:

Massor av kärlek till dig...
    Du är underbar, tack.
    Hjärta
  • Aynrand
    och skrev 2013-09-29 10:44:54 följande:
    Ja. Typ.

Men det verkar ta väldigt lång tid. 
    Det bådar gott....tänk om bilden är mkt stor och lång...det tar tid ju
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-09-30 19:46:41 följande:
    Det är verkligen ingen myt att man i Frankrike uppfostras till allätare
    eller hur?!
Svar på tråden Trash-tråden